[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه عاشورا آذربایجان شرقی طی بیانیه‌ای از عموم ملت ولایتمدار ایران اسلامی، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت کرد، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس؛ صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

در این بیانیه آمده است : حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، پرچم مبارزه دائمی با استکبار و نظام سلطه را برافراشت و بر  فصل الخطاب بودن آن در میان امت اسلامی در مقابله با ایادی کفر و استکبار پای فشرد. ایشان داهیانه فرمودند : روز قدس روز اسلام است .

شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار آن عزیز سفر کرده در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همگامی و همدلی مردم انقلابی ایران، چنان رشد یافت که امروزه به درختی تناور و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه‌گران جهانی و غاصبان کودک‌کش صهیونیست و طرفدارانشان بدل شده و چشم همه مردم در اقصی نقاط دنیا را به سوی خود جلب کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : راهبری حکیمانه و مدبّرانه حضرت امام خامنه‌ای آرمان آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین، فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطره قدرت‌های سلطه‌گر را نیز تحت تأثیر قرار داده و رؤیای صهیونیست‌ها در تسلط از نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ را باطل کرده است .

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که در صدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

روز قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز به عنوان نماد آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، همواره در ذهن تاریخ جاودانه خواهد ماند .

سپاه عاشورا نیز با تاسی از دیدگاه‌های عمیق و مدبرانه رهبر معظم انقلاب که بی‌شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری می داند وبه یقین روز قدس را روز آزمایش بزرگ ملتهای مسلمان و از جلوه‌های حقیقی اتحاد انسجام دنیای اسلام دانسته اند، اعلام می دارد سبزپوشان عاشورایی  در جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، ضمن دعوت از مردم شهیدپرور، غیورانه و انقلابی در کنار سایر اقشار ایران اسلامی باشکوه تر از گذشته دست در دست ملل آزاده و ظلم ستیز جهان در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند و تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و جامه عمل پوشاندن به منویات مقتدای خود، مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای حفظه الله تعالی، از پای نخواهند نشست .

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد