استان ها
کد خبر : 5870
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 13:02

۲۸۸ رأس دام قاچاق کشف شد/ دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی دادگستری

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مرحله دیگری از طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح استان اجرایی خواهد شد.  سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این طرح با هدف برخورد با وسایل نقلیه متختلف از روز شنبه ۱۹ خرداد تا پنجشنبه ۲۴ خرداد […]

۲۸۸ رأس دام قاچاق کشف شد/ دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی دادگستری

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مرحله دیگری از طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح استان اجرایی خواهد شد. 

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این طرح با هدف برخورد با وسایل نقلیه متختلف از روز شنبه ۱۹ خرداد تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ اجرایی می شود.

وی افزود: پلاک، معرف هویت و شناسنامه سوابق وسایل نقلیه است که متاسفانه برخی افراد متخلف و مجرم به منظور انجام اقدامات خلافکارانه و همچنین فرار از اعمال مقررات و مجازات در ان تغییراتی ایجاد می کنند.

سرهنگ شیری ادامه داد: برداشتن پلاک، جعل، دستکاری و تغییر در ابعاد، زمینه، اعداد و ارقام و یا پوشاندن، اختفاء و یا ناخوانا کردن آن از جمله اقدامات خلافکارانه ایست که انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در ادامه به اجرای اولین مرحله این طرح طی سال جاری که از اول تا پنجم اردیبهشت برگزار شد نیز اشاره و اظهار کرد: در این طرح ۳۷۵ خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

وی یاداوری کرد: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده، ۲۰۴ مورد آن مربوط به موتورسیکلت و ۱۷۱ مورد نیز مربوط به خودرو می باشد.

شیری گفت: از مجموع ۳۷۵ وسیله نقلیه توقیف شده، ۱۹۰ مورد آن ها به خاطر نداشتن پلاک، ۱۳۳ مورد به خاطر وجود پلاک ناخوانا، ۴۴ مورد به خاطر پلاک غیرمجاز، ۷ مورد به خاطر پلاک مخدوش و یک مورد نیز به خاطر پلاک تقلبی توقیف شدند.

کشف ۲۸۵ فقره باطری سرقتی در کرمانشاه/دستگیری عوامل درگیری در دادگستری 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۸۵ فقره انواع باطری سرقتی و دستگیری یک مالخر در مرکز استان خبر داد. 

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: به دنبال چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه و دستگیری سارقین مربوطه در چند روزگذشته، موضوع دستگیری مالخر این قطعات به ‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام تحقیقات گسترده توانستند یک نفر مالخر را در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از منزل این فرد تعداد ۲۸۵ عدد انواع باطری سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده وی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ براری همچنین با اشاره به شناسایی ۵۰ نفر از مالبختگان، خاطرنشان کرد: تلاش جهت شناسایی دیگر مالبختگان ادامه دارد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی دادگستری

وی در ادامه از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دادگستری کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در محل دادگستری، بلافاصله گروهی از ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: پس از حضور ماموران پلیس مشاهده شد ۴ نفر بنا به دلایلی با یکدیگر درگیری پیدا کرده و باعث اخلال در نظم عمومی شده اند.

سرهنگ براری با بیان اینکه هر ۴ عوامل نزاع دسته جمعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، از شهروندان خواست که مشکلات خود را از راه قانونی حل کنند تا دیگر شاهد بروز چنین درگیری هایی در سطح شهر نباشیم.

۲۸۸ راس دام قاچاق در کرمانشاه کشف شد 

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۸ راس دام قاچاق در شهرستان های کنگاور و سنقروکلیایی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سردار “منوچهر امان اللهی” در خصوص کشف این دو محموله قاچاق دام اظهار داشت: محموله اول به تعداد ۱۷۸ راس دام توسط ماموران انتظامی شهرستان کنگاور کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس کنگاور پس از اطلاع مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلی قصد انتقال دام قاچاق از مسیرهای فرعی به داخل شهرستان را دارد موفق به شناسایی مسیر حرکت آن شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از خودرو، ۱۷۸ راس دام که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود و طبق نظر کارشناسان ارزش ان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.

وی در ادامه به کشف محموله دوم دام قاچاق اشاره و اظهار داشت: این محموله به تعداد ۱۱۰ راس دام توسط ماموران انتظامی شهرستان سنقروکلیایی کشف شد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پلیس سنقروکلیایی در حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون که حامل تعداد زیادی دام قاچاق بوده مشکوک و با شگرد خاصی موفق به کنترل و توقیف آن می شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این محموله شامل ۱۱۰ راس دام قاچاق بود که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

سردار امان اللهی در پایان برخورد با قاچاق در سال حمایت از کالای ایرانی را یکی از اولویت های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد.

۱۵ فقره سرقت در شهرستان صحنه کشف شد 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۶ سارق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “بهروز فخری” اظهار داشت: سه نفر از سارقان دستگیر شده با تشکیل باندی به سرقت محتویات داخل خودرو می پرداختند.

وی افزود: این افراد پس از دستگیری به ۱۰ فققره سرقت در داخل استان و همچنین یکی از استان های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ فخری همچنین دستگیری سه نفر سارق دیگر که در زمینه های مختلف سرقت می کردند، خبر داد و گفت: در بازجویی های بعمل آمده آن ها به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه همچنین از معرفی ۶ سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی با اشاره به استرداد بخشی از اموال مسروقه به صاحبان آن ها، از تلاش برای  وشناسایی دیگر مالباختگان خبر داد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد