استان ها
کد خبر : 5831
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 11:49

۲۰ نوع ماده معدنی از معادن استان کرمانشاه قابل برداشت است

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، محسن رستمی امروز پنجشنبه در جلسه شورای معادن کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۰۰ معدن وجود دارد که ۲۰ نوع مواد معدنی از آنها قابل برداشت است. رستمی در ادامه بیان کرد: استان کرمانشاه در زمینه برخورداری از مواد معدنی قیر طبیعی رتبه اول را در کشور […]

۲۰ نوع ماده معدنی از معادن استان کرمانشاه قابل برداشت است

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رستمی امروز پنجشنبه در جلسه شورای معادن کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۰۰ معدن وجود دارد که ۲۰ نوع مواد معدنی از آنها قابل برداشت است.

رستمی در ادامه بیان کرد: استان کرمانشاه در زمینه برخورداری از مواد معدنی قیر طبیعی رتبه اول را در کشور دارد و از این لحاظ ظرفیت خوبی داریم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیشترین برداشت مواد معدنی استان را مربوط به شهرستان های گیلانغرب، اسلام آبادغرب و هرسین اعلام کرد.

وی با اشاره به پراکندگی معدن استان کرمانشاه در سطح شهرستان‌ها، افزود: استان کرمانشاه یک میلیارد و ۱۰۰ تن قطعی انواع مواد معدنی دارد.

رستمی همچنین گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت معادن استان کرمانشاه و تسهیل در روند سرمایه گذاری و صدور مجوزها امکان ایجاد ۲ هزار شغل در استان را فراهم خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد