استان ها
کد خبر : 5859
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 17:24

یارگیری چراغ خاموش نساجی قائمشهر برای لیگ برتر

[ad_1] به گزارش خبرنگار ایرنا ، یارگیری جواد نکونام سرمربی نساجی قائمشهر و کاپیتان اسبق تیم ملی به گونه ای است که نه تنها رسانه های استانی طرفدار این باشگاه که حتی سرپرست تیم نیز حاضر به بیان برخی نقاط تاریک و خاموش این یارگیری به صورت یک تنه نیست.این در حالی است که این […]

یارگیری چراغ خاموش نساجی قائمشهر برای لیگ برتر

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یارگیری جواد نکونام سرمربی نساجی قائمشهر و کاپیتان اسبق تیم ملی به گونه ای است که نه تنها رسانه های استانی طرفدار این باشگاه که حتی سرپرست تیم نیز حاضر به بیان برخی نقاط تاریک و خاموش این یارگیری به صورت یک تنه نیست.
این در حالی است که این روزها رسانه های محلی در مازندران برای اطلاع رسانی هواداران پر و پا قرص این باشگاه و تیم دارای قدمت ۶۰ ساله به گمانه زنی ها روی آورده و با انتشار اخبار غیر شفاف از صفحات برخی بازیکنان در فضای مجازی در صدد رفع تشنگی اطلاعاتی هواداران هستند .
نمونه اطلاع رسانی بر اساس گمانه زنی می توان به متن پیام اینستاگرام محمد عباسزاده یکی از موثرترین بازیکنان نیم فصل دوم این تیم نام برد که با آمدنش از سایپا تهران به تیم سابقش نساجی توانست در نیم فصل ۱۴ گل حساس به ثمر برساند و شاید بخش زیادی از راهیابی نساجی با تفاضل گل به لیگ برتر مدیون این بازیکن باشد.
عباسزاده که انتظارمی رفت اولین نفری باشد که باشگاه برای ثبت قراردادش در فصل آینده اقدام کند ، در پیامی که بوی خداحافظی از آن به مشام می رسد ، قصد دارد تا از تیم محبوبش جدا شود.
تاکنون هیچ یک از مسئولان باشگاه نساجی نسبت به این خداحافظی واکنشی نشان نداده اند و تنها واکنش رسمی در این ارتباط مربوط مهرداد کفشگری بازیکن بومی و خط هافبک تیم نساجی قائمشهر بود که از مدیران تیم خواسته تا هر چه سریعتر نسبت به عقد قرارداد با عباسزاده اقدام کنند.
یک منبع نزدیک به باشگاه نساجی قائمشهر گفت که تمام کارهای این تیم همانند فصل گذشته در پایتخت انجام می شود و اطلاع رسانی به مطبوعاتی استانی نیز انجام نمی شود.
وی که خواست نامش ذکر نشود ، افزود : در شرایط فعلی رسانه های استانی اخبارشان را به صورت گمانه زنی به اطلاع هواداران می رسانند و باشگاه حداقل تاکنون تمایلی به اطلاع رسانی در مورد یارگیری از طریق مطبوعات استانی نداشته است.
سرپرست باشگاه نساجی قائمشهر نیز در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا با وی از هرگونه اظهار نظر پیرامون یارگیری به خصوص خداحافظی احتمال محمد عباسزاده خودداری کرد.
علی امیری گفت که در مورد خداحافظی این بازیکن هیچ حرفی ندارد.
اگر چه گفته می شود تاکنون باشگاه با حامد لک ( دروازبان فصل قبل فولاد خوزستان)، امید سینک ( بازیکن فصل قبل پارس جنوبی ) و محمد آبشک ( بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت) برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر قرارداد یکساله بست ، ولی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران می گوید که این قراردادها هنوز در هیات این استان به ثبت نرسیده است.
پیش از این باشگاه نساجی قائمشهر خبر از تمدید قرارداد جواد نکونام سرمربی فصل گذشته این تیم و دستیارانش برای فصل آینده داده بود که به نظر می رسد این قراردادها نیز هنوز در هیات استان به ثبت نرسیده است.
رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ۱۴ مرداد ماه سال جاری شروع می شود و نساجی قائمشهر در اولین دیدار هفته اول میزبان تیم ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان لیگ هفدهم برتر ایران است.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد