استان ها
کد خبر : 5894
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 17:40

کتابخوان خردسال ارومیه ای هزارمین کتاب خود را خواند

[ad_1] فریبا رضا قره باغ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خردسال از هشت سالگی عضو بخش کودک کتابخانه مرکزی بوده و اکنون که به ۱۱ سالگی رسیده، فعال ترین مروج کتابخوانی این کتابخانه است. وی اضافه کرد: این عضو کودک علاقه مند به مطالعه در جریان بازدید از کتابخانه […]

کتابخوان خردسال ارومیه ای هزارمین کتاب خود را خواند

[ad_1]

فریبا رضا قره باغ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خردسال از هشت سالگی عضو بخش کودک کتابخانه مرکزی بوده و اکنون که به ۱۱ سالگی رسیده، فعال ترین مروج کتابخوانی این کتابخانه است.
وی اضافه کرد: این عضو کودک علاقه مند به مطالعه در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی با بخش کودک آن آشنا شده و از آن پس به عضو فعال این بخش تبدیل شده است.
وی ادامه داد: علاقه این عضو به کتابخوانی به جذب ۹ نفر از دوستان و همکلاسی‌های وی به کتابخانه منجر شده است به طوری که اکنون همکلاسی‌های این کودک در مطالعه با وی رقابت می‌کنند.
رضا قره باغ با اشاره به اینکه این کودک هدف خود از مطالعه را لذتِ خواندن، فهمیدن و یادگیری بیشتر عنوان کرده است، گفت: وی خود را در فرآیند مطالعه مشتاقانه به جای شخصیت های داستان می‌گذارد تا با تجربه های حوادث کتاب سهیم شود.
وی افزود: ‘علیپور’ در نشست‌های کتابخوان کودکان نیز حضور فعال داشته و کتاب هایی که خوانده است را در این نشست ها معرفی می‌کند.
به گزارش شورا نیوز به نقل ازایرنا بخش کودک کتابخانه مرکزی ارومیه از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و با ۱۲ هزار و ۱۸۶ نسخه کتاب تخصصی کودک در موضوعات مختلف آماده ارائه خدمات برای کودکان و نوجوانان علاقه مند به مطالعه است.
این بخش دارای ۲۰۰ نسخه کتاب زبان اصلی و چند زبانه و ۱۵ مجله تخصصی کودک نظیر سروش کودکان، سروش خردسالان، پوپک، دوست کودکان، دوست خردسالان، کیهان بچه ها، سنجاقک، همشهری بچه ها، ملیکا و قلک است.
همچنین ۷۸۴ نسخه کتاب داستان و شعر آسان سازی شده نیز برای استفاده کودکان ناشنوا در بخش کودک کتابخانه مرکزی ارومیه وجود دارد.
۷۱۲۹/۳۰۷۲

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد