استان ها
کد خبر : 5841
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 12:19

پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس به مناسبت روز قدس

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، آیت اله لطف الله دژکام و اسماعیل تبادار در پیامی مشترک اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند. متن پیام بدین شرح است: «فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است.»امام خمینی (ره) روز قدس میراث […]

پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس به مناسبت روز قدس

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت اله لطف الله دژکام و اسماعیل تبادار در پیامی مشترک اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

«فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است.»
امام خمینی (ره)

روز قدس میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های در بند و جلوگاه مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی جهان اسلام است.

بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار فارس هم صدا با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود و با خنثی کردن توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و شهیدپرور و ولایتمدار استان فارس، از اقشارمختلف مردم که دل در گرو عزت و سربلندی ملت و کشور اسلامی ایران دارند؛ دعوت می‌کنیم با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای، ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری در مراسم راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز قدس حضور یابند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد