استان ها
کد خبر : 5751
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 10:37

مسیرها راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، ضمن اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری، بیان کرد: این مراسم فردا، جمعه هم‌زمان با سایر شهرهای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان جهان در هشت شهرستان و ۲۱ نقطه شهری […]

مسیرها راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، ضمن اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری، بیان کرد: این مراسم فردا، جمعه هم‌زمان با سایر شهرهای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان جهان در هشت شهرستان و ۲۱ نقطه شهری و چندین روستا برگزار می‌شود که درمجموع شاهد برگزاری ۶۰ راهپیمایی خواهیم بود.

وی افزود: در سمنان این راهپیمایی رأس ساعت ۱۰ از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلای امام خمینی(ره) و اقامه نماز جمعه همچنین در شاهرود این راهپیمایی رأس ساعت ۱۱ از خیابان تهران ابتدای بلوار گلزار شهدا تا مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: در دامغان نیز راهپیمایی روز قدس سال جاری رأس ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی(ره) و مسجد جامع و همچنین در گرمسار نیز از ساعت ۱۰ در میدان انقلاب تا میدان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

قندهاری بیان کرد: مهدی‌شهری‌ها نیز این راهپیمایی را از ساعت ۱۰:۳۰ و در مسیر میدان امام رضا(ع) به سمت حسینیه المهدی(عج) برگزار می‌کنند و مردم آردان رأس ساعت ۱۰ در مسیر خیابان امام (ره) خیابان هفتم تیر، میدان امام خمینی(ره) فریاد الله‌اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر خواهند داد.

وی افزود: در میامی این مراسم رأس ساعت ۱۰:۳۰ از مسیر میدان بسیج تا مسجد جامع و نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم سرخه در میدان ولیعصر(عج) به سمت خیابان فیض و حسینیه شهدا راهپیمایی خواهند کرد این مراسم در سرخه ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود.

گفتنی است طی اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان نیز مسیرهای مذکور از دو ساعت قبل راهپیمایی برای تردد خودروها مسدود هستند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد