استان ها
کد خبر : 5819
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 11:40

مسیرهای راهپیمایی در آذربایجان غربی/ برگزاری راهپیمایی در ۶۰ نقطه

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزه داران در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی به خیابانها می آیند و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای انقلاب اسلامی فریاد استکبارستیزی سر می دهند. فردا همزمان با روزقدس مردم روزه دار در ارومیه و ۱۷ شهرستان استان با […]

مسیرهای راهپیمایی در آذربایجان غربی/ برگزاری راهپیمایی در ۶۰ نقطه

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزه داران در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی به خیابانها می آیند و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای انقلاب اسلامی فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

فردا همزمان با روزقدس مردم روزه دار در ارومیه و ۱۷ شهرستان استان با آغاز حرکت به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه طنین مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و همدردی با ملت فلسطین نفرت و انزجار خود از اسرائیل جنایتکار را فریاد خواهند زد.

این روز نماد مبارزه با استکبار  و روز اعلان قدرت مسلمانان در برابر دشمنان بوده و مایه امید و قوت قلبی برای مردم مستضعف دنیا و بویژه فلسطین اشغالی برای رهایی از چنگ استکبار است.

روز قدس خیزش عظیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس آورده است: امروز با گذشت هفت دهـه اشـغالگـری سـرزمین های فلسـطیـنی توسط صهیونیسـت ها و با حمایت دولت مستکبر آمریکا و انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و اعلام این سرزمین مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی، جنگی دیگر علیه ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمانان و آزادگان جهان آغاز شده است.

همچنین در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: امسال نیز مردم متدین و انقلابی استان در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری با شرکت در راهپیمایی روز جمعه با شعار محوری «پیروزی جبهۀ مقاومت، شکست فتنۀ آمریکایی ـ صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهند.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در آذربایجان غربی اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی روز قدس را مشخص کرد و بر اساس آن محل تجمع راهپیمایان در ارومیه میدان ولایت فقیه (مرکز) و زمان تجمع ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

بر اساس این گزارش راهپیمایی کنندگان در ارومیه از میدان ولایت فقیه به سمت خیابان منتظری و سپس میدان دفاع مقدس حرکت می کنند و مسیر نهایی، مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود.

همچنین طبق اعلام شورای هماهنگی استان در شهرستان خوی نیز زمان تجمع راهپیمانان ساعت ۱۱:۳۰ و مکان تجمع، میدان شیخ نوایی خواهد بود.

در سلماس ساعت تجمع ۱۱:۳۰ و شروع راهپیمایی ۱۲ از مقابل مسجد جامع اعلام شده است و در شاهین دژ نیز ساعت تجمع ۱۰:۳۰ و شروع راهپیمایی ساعت ۱۱ از میدان معلم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در چالدران از ساعت ۱۲:۳۰ و از میدان صفوی به طرف مسجد جامع برگزار می شود و در شهرستان چایپاره زمان تجمع ساعت ۱۱ و شروع ۱۱:۳۰ از مقابل مسجد جامع اعلام شده است.

بر اساس این گزارش راهپیمایان روز قدس نقده در ساعت ۱۱:۳۰ از میدان شهدا به سمت مسجد جامع و در پلدشت نیز در ساعت ۱۰ از مقابل مسجد جامع حرکت می کنند.

راهپیمایی روز قدس در ۶۰ نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس ماکو در ساعت ۱۲ از مقابل بانک انصار و در شوط نیز در ساعت ۱۰:۳۰ از خیابان ولی عصر آغاز می شود؛ در میاندوآب نیز ساعت تجمع ۱۰:۳۰ و محل تجمع چهارراه انقلاب اعلام شده است.

راهپیمایی روز قدس تکاب در ساعت ۱۱:۳۰ از میدان قایم و پیرانشهر هم در ساعت ۱۲ از پنج راه استقلال آغاز می شود، در مهاباد هم ساعت تجمع راهپیمایان روز قدس ۱۰:۳۰ اعلام شده و محل آن برای خواهران از مقابل تالار وحدت و برای برادران از مقابل فلکه فرمانداری تعیین شده است.

براساس این گزارش راهپیمایان روز قدس اشنویه از ساعت ۱۱ در میدان انقلاب این شهرستان تجمع می کنند و در سردشت نیز تجمع از ساعت ۱۰ در میدان سپاه آغاز می شود؛ در بوکان هم ساعت تجمع ۹:۳۰ و مکان آن چهار راه اطلاعات اعلام شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سال های گذشته، روز جمعه فردا مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان ولایت فقیه در ارومیه آغاز و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه می یابد، این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور و کشورهای اسلامی در بیش از ۶۰ نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود.

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام کرد: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه می یابد.

در این راستا محورهای ارتباطی منتهی به میدان ولایت فقیه (مرکز) و میدان دفاع مقدس در این راهپیمایی مشمول محدودیت های ترافیکی خواهد بود.

تقاطع امام – عطایی به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع مدنی – مطهری و خیابان طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، میدان دفاع مقدس به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان شهید نوری به سمت مصلا و چهارراه بعثت – باکری به سمت سه راهی شهید منتظری این محدودیت ها را شامل می شود.

افرادی که منازل مسکونی آن‌ها در مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا مصلای امام خمینی(ره) ارومیه قرار دارد، باید تا ساعت هشت صبح خودروی خود را از مسیر خارج و به نقاط دیگری منتقل و تا زمانی که راهپیمایی تمام نشده از ورود وسیله نقلیه به این مسیرها خودداری کنند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد