استان ها
کد خبر : 5702
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 09:29

فراهم شدن زمینه فعالیت کشاورزی،باغداری وپرورش دام در زندان کنگاور

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات ارشد قضایی استان کرمانشاه از زندان کنگاور بازدید کردند، در این راستا رییس کل دادگستری ومدیرکل زندان های استان با حضور در مجتمع کشاورزی و اشتغال زندان کنگاور از این مرکز بازدید کردند. محمدرضا عدالت خواه رییس کل دادگستری استان ضمن آگاهی از فعالیت  حوزه های مختلف زندان کنگاور با […]

فراهم شدن زمینه فعالیت کشاورزی،باغداری وپرورش دام در زندان کنگاور

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات ارشد قضایی استان کرمانشاه از زندان کنگاور بازدید کردند، در این راستا رییس کل دادگستری ومدیرکل زندان های استان با حضور در مجتمع کشاورزی و اشتغال زندان کنگاور از این مرکز بازدید کردند.

محمدرضا عدالت خواه رییس کل دادگستری استان ضمن آگاهی از فعالیت  حوزه های مختلف زندان کنگاور با جمعی از زندانیان هم دیدار و عرایض آنان را استماع کرد.

این مقام ارشد قضایی استان کرمانشاه در سخنانی اجرای فرآیند های اصلاحی و تربیتی زندانیان را رویکردی مهم توصیف و از برنامه های حوزه اشتغال وکشاورزی زندان کنگاور قدر دانی کرد.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در ادامه مهم ترین برنامه های و اولویت های زندان های استان را تشریح و خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی زندان کنگاور  به عنوان یکی از برنامه های مهم این اداره کل در دستورکار است.

منصور بیگلری در ادامه نقش موثر مجتمع کشاورزی زندان کنگاور بر فراهم سازی زمینه اشتغال و تولید درآمد برای کمک به معیشت اعضای خانواده زندانیان را تبیین کرد.

وی گفت: زندان کنگاور با ایجاد زمینه های مختلف شغلی برای زندانیان  از جمله کاشت محصولات کشاورزی، باغداری، پرورش دام، زنبور عسل و پرندگان زینتی، یکی از مراکز مهم تولیدی و اشتغال در زندان های استان است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد