استان ها
کد خبر : 5827
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 11:46

سومین جشنواره خصوصی تئاتر استان اردبیل برگزار می‌شود

[ad_1] دبیر جشنواره خصوصی تئاتر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان با هدف تولید آثار کوتاه نمایشی با قابلیت اجرا در فضاهای مختلف و بر بنیاد تجربه گرایی و یافتن شیوه‌های اجرایی نو با رویکرد مشارکت مخاطبان در فرایند اجرا برگزار می‌شود. محمدباقر نباتی‌مقدم اضافه کرد: تلاش می‌شود […]

سومین جشنواره خصوصی تئاتر استان اردبیل برگزار می‌شود

[ad_1]

دبیر جشنواره خصوصی تئاتر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان با هدف تولید آثار کوتاه نمایشی با قابلیت اجرا در فضاهای مختلف و بر بنیاد تجربه گرایی و یافتن شیوه‌های اجرایی نو با رویکرد مشارکت مخاطبان در فرایند اجرا برگزار می‌شود.

محمدباقر نباتی‌مقدم اضافه کرد: تلاش می‌شود در این جشنواره از قالب‌های معمول و تجربه شده پیشین فاصله گرفته و شیوه‌ای نوین در اجرای رویداد تئاتری به کار گرفته شود.

وی با اشاره به شعار این جشنواره «جشن صلح و زندگی، دوستدار زمین سبز» ادامه داد: این جشنواره با هدف حمایت از فعالیت‌های زیست‌محیطی و لزوم تلاش در راستای حفظ محیط ‌زیست، تلاش خواهد کرد در تمام مراحل برگزاری از مصرف کاغذ و پلاستیک خودداری شود.

به گفته دبیر جشنواره خصوصی تئاتر استان در این راستا تمام مراحل اعلان فراخوان و دریافت آثار به صورت مجازی صورت گرفته و از اعضای شورای انتخاب نمایشنامه‌ها نیز درخواست خواهد شد فایل الکترونیکی آثار را مطالعه کنند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در پنج بخش و موضوع یادآور شد: بخش صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی، پرفرمنس و هنرهای اجرایی، پژوهش و آثار مطبوعاتی و نمایشنامه‌خوانی از بخش های این جشنواره خصوص استانی است.

نباتی‌مقدم متذکر شد: علاوه براین در سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان، برنامه‌هایی در حوزه نمایشگاه عکس تئاتر، نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر، مسابقه پوستر، پنل مدیریت و بازاریابی هنری و شب داستان خوانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری موفق و تاثیرگذار این جشنواره طی دوره های قبلی تاکید کرد که در برگزاری جشنواره خصوصی تئاتر استان هنرمندان و علاقمندان در قالب تامین هزینه جوایز نفرات برتر مشارکت می‌کنند.

دبیر جشنواره خصوصی تئاتر استان بیان داشت: بنیان نهادن چنین رویدادی و ادامه روند جشنواره خصوصی نیازمند حمایت و پشتیبانی همه علاقمندان، هنردوستان و حامیان هنری بخش خصوصی است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد