استان ها
کد خبر : 5836
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 12:03

روز قدس همواره باید تا ریشه‌کن شدن ظلم در جهان گرامی داشته شود

[ad_1] ‍فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، روز قدس را روز فریاد علیه ظلم وستم مستبکران وحمایت از مظلومان جهان دانست و گفت: روز قدس یادگار بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است و همواره باید در تاریخ تا ریشه‌کن شدن ظلم و ستم گرامی داشته شود. وی بیان کرد: در این مقطع حساس زمانی و تهدیدهای جبهه […]

روز قدس همواره باید تا ریشه‌کن شدن ظلم در جهان گرامی داشته شود

[ad_1]

‍فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، روز قدس را روز فریاد علیه ظلم وستم مستبکران وحمایت از مظلومان جهان دانست و گفت: روز قدس یادگار بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است و همواره باید در تاریخ تا ریشه‌کن شدن ظلم و ستم گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: در این مقطع حساس زمانی و تهدیدهای جبهه استکبار جهانی از جمله اقدام نامشروع و غیرقانونی و غیرانسانی انتقال سفارت آمریکای جنایت کار به بیت المقدس قبله اول مسلمین همه باید برای دفاع از مظلومان فلسطین بیاییم و علیه ظلم ظالمان و زورگویان فریاد برآوریم.

رنجبر با اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی عظیم در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۱صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه از میدان آیت الله کاشانی تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه از عموم مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان دعوت کرد تا باحضور گسترده خود دراین مراسم بار دیگر با آرمان های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و ‌شهیدان گرانقدر تجدید بیعت کنند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد