استان ها
کد خبر : 5798
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 11:19

دشمن می‌خواهد با وابستگی ایران به خارج در کشورمان نفوذ کند

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت زاده صبح امروز پنج شنبه در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، با حضور در روستای «دیزج حسین بیگ» شهرستان مرند از یک واحد بزرگ گاوداری صنعتی بازدید کرد. امام جمعه مرند با تقدیر از خدمات این فعال عرصه اقتصادی ابراز کرد: […]

دشمن می‌خواهد با وابستگی ایران به خارج در کشورمان نفوذ کند

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت زاده صبح امروز پنج شنبه در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، با حضور در روستای «دیزج حسین بیگ» شهرستان مرند از یک واحد بزرگ گاوداری صنعتی بازدید کرد.

امام جمعه مرند با تقدیر از خدمات این فعال عرصه اقتصادی ابراز کرد: امروز کشور ما به شدت نیازمند مردانی است که در عرصه تولید ملی فعالیت کنند تا نیازمند بیگانگان نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: امروز فعالیت های تولیدی و اقتصادی در کشور، جهاد در برابر کفار و استکبار است، چرا که دشمن می خواهد با وابستگی ایران به خارج، در کشور ما نفوذ کند.

امام جمعه مرند همچنین با بیان اینکه فعالیت چنین واحدهای تولیدی و اقتصادی به ویژه در روستاها اتفاق مبارکی است، تصریح کرد: تلاش در عرصه تولید ملی، یک خدمت بزرگ و جهاد در جبهه اقتصادی محسوب می شود.

اشتغال زایی برای ۳۰ نفر

همچنین مدیر این گاوداری صنعتی ابراز داشت: ۳۰۰ رأس گاو در این واحد بزرگ گاوداری نگهداری می شود که حدودا برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است، هر رأس روزانه ۶ کیلو شیر می دهد که برای یکی از کارخانه های تولید لبنیات تبریز ارسال می شود.

حاج ولی دشتبانی گفت: این گاوداری را از سال ۱۳۹۱ تنها با ۱۱ رأس گاو، راه اندازی کرده است؛ او با اشاره به اینکه سه فرزند دارم، تصریح می کند: یکی از فرزندانم در هندوستان تحصیل می کند، فرزند دیگر در ترکیه و یکی از فرزندانم نیز در تهران است، اما پسرم که در هند مشغول تحصیل در رشته داروسازی است از سوی انگلستان درخواست همکاری دارد اما به ایران برمی گردد تا به کشور خودش خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه دامداری دیگری با چند رأس گوسفند در مکان دیگری راه اندازی کرده است، عنوان کرد: با حمایت رئیس جمهور، واحد دامداری دیگری با ظرفیت نگهداری و تربیت ۲ هزار رأس گاو در این روستا راه اندازی خواهم کرد که مقدمات آن در حال انجام است با راه اندازی این واحد، برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می شود.

گاودار نمونه سنتی شیری آذربایجان شرقی تاکید کرد: سال گذشته یک دستگاه صنعتی خارجی برای این واحد خریداری کردیم اما با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استفاده از کالای ایرانی، از خرید خود منصرف شده و درخواست کالای ایرانی را دادیم با اینکه این درخواست با مشکل و هزینه بیشتری برای ما آب خورد.

دشتبانی همچنین ابراز داشت: از خدای خود بسیار راضی هستم و برای سپاسگذاری از برکات الهی، چند نفر از افراد نیازمند را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت پوشش دارم و هر ساله یک یا چند دام را برای خانواده های نیازمند کمیته امداد اختصاص می دهم.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد