استان ها
کد خبر : 5786
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 11:13

درگیری محیط‌بانان با صیادان غیر مجاز / مصدومیت ۳ نفر

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی اداره کل محیط زیست کرمانشاه اعلام کرد: حسب گزارش یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر نگهداری غیر مجاز تعداد زیادی چکاوک وحشی توسط احدی از اهالی روستای کارخانه شهرستان کنگاور، یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان کنگاور سریعا وارد عمل شد.  پس از هماهنگی با مراجع قضایی وهمراهی نیروی انتظامی […]

درگیری محیط‌بانان با صیادان غیر مجاز / مصدومیت ۳ نفر

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی اداره کل محیط زیست کرمانشاه اعلام کرد: حسب گزارش یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر نگهداری غیر مجاز تعداد زیادی چکاوک وحشی توسط احدی از اهالی روستای کارخانه شهرستان کنگاور، یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان کنگاور سریعا وارد عمل شد.

 پس از هماهنگی با مراجع قضایی وهمراهی نیروی انتظامی نیروها به محل مورد نظر عزیمت کرده و پس از قرائت حکم قضایی ورود به منزل توسط نیروی انتظامی وارد به منزل صیاد غیر مجاز شدند که پس از جستجو بالغ بر ۱۰۰ قطعه چکاوک از محل مذکور کشف و ضبط شد.

پرسنل هنگام خروج از منزل با ممانعت از خروج پرندگان و برخورد فیزیکی همسایگان و اهالی روستا مواجه شده که در این میان یکی از محیطبانان از ناحیه سر به شدت مجروح و ۲ تن دیگر نیز دچار آسیب دیدگی سطحی و همچنین خودرو دولتی این اداره نیز دچار آسیب شد.

محیط بان مجروح سریعا به شهرستان کرمانشاه جهت درمان اعزام شد و اکنون حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است و در مرحله ترخیص قرار دارد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد