استان ها
کد خبر : 5853
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 12:38

حرکت روبه‌جلوی پلیس لرستان در انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۲ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه […]

حرکت روبه‌جلوی پلیس لرستان در انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۷ باند بزرگ و شبکه توزیع مواد مخدر در لرستان از ابتدای سال جاری منهدم شده است، تصریح کرد: ۳۰۰ طرح موضوعی مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده استان اجرا و ۵۱۵۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه تور پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گسترده است، افزود: مبارزه با مواد مخدر به عنوان مولفه بزرگ جنگ نرم و مواد افیونی خانمان برانداز جزو اولویت های اول پلیس و جزو مطالبات مردم است.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: با هوشیاری پلیس لرستان، دو سال است یک حرکت رو به جلو در دستگیری خرده فروشان و دستگیری شبکه های توزیع مواد مخدر داشته ایم.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد