استان ها
کد خبر : 5659
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 06:13

ترافیک سنگین جاده کندوان را به سمت تهران یکطرفه کرد

[ad_1] مهدی صفایی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هر چند پلیس راه مازندران پیش از این به مناسبت فرار رسیدن تعطیلات جاری به جز امروز برای دیگر روزها هفته جاری محدودیت های ترافیکی اعلام کرده بود ، ولی امروز به علت حجم سنگین ترافیک این جاده از شمال به […]

ترافیک سنگین جاده کندوان را به سمت تهران یکطرفه کرد

[ad_1]

مهدی صفایی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هر چند پلیس راه مازندران پیش از این به مناسبت فرار رسیدن تعطیلات جاری به جز امروز برای دیگر روزها هفته جاری محدودیت های ترافیکی اعلام کرده بود ، ولی امروز به علت حجم سنگین ترافیک این جاده از شمال به جنوب یکطرفه شد.
وی با بیان اینکه از ۲ ساعت پیش تردد خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع شده ، اظهار داشت : هم اکنون ترافیک از سمت مرزن آباد به کرج بسیار سنگین است به نحوی که خودروها به کندی در این مسیر تردد می کنند.
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس اظهار امیدواری کرد که با توجه به یک طرفه شدن این محور هر چه زودتر بارترافیکی از سمت شمال به جنوب جاده چالوس – کرج تخلیه شود.
صفایی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
همچنین بر اساس اعلام پلیس راه مازندران جاده کندوان روز جمعه هیجدهم خرداد نیز یکطرفه خواهد بود.
بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج – چالوس در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد.
۱۶۵۴/۷۰۷۸ /۱۶۰۲/

انتهای پیام /*

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد