استان ها
کد خبر : 5759
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 15:15

ترافیک در محور کندوان سنگین است

[ad_1] به گزارش خبرنگار ایرنا ، شب گذشته به علت بار ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کندوان ، این محور برای تخلیه حجم بالای این خودروها یکطرفه شده بود و پس از تخلیه و کاهش حجم ترافیک از ساعت ۲ بامداد امروز تردد در این محور کوهستانی به صورت عادی جریان پبدا […]

ترافیک در محور کندوان سنگین است

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شب گذشته به علت بار ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کندوان ، این محور برای تخلیه حجم بالای این خودروها یکطرفه شده بود و پس از تخلیه و کاهش حجم ترافیک از ساعت ۲ بامداد امروز تردد در این محور کوهستانی به صورت عادی جریان پبدا کرد.
مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون نیز ترافیک در مسیر شمال به جنوب کندوان از مرزن آباد به تونل کندوان سنگین و در مسیر جنوب به شمال وضعیت عادی است.
وی تصریح کرد: وضعیت ترافیک در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، هزارچم و شهر مرزن آباد به مراتب سنگین تر از بقیه مسیرها است.
صفایی تاکید کرد : در صورتی که وضعیت ترافیک مسیر همچون شب گذشته موجب کندی حرکت خودروها شود، با هماهنگی پلیس راه یکطرفه شدن امروز مسیر دور از انتظار نخواهد بود.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیک سنگین در مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند.
کرمعلی اسدی ، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه ۱۵ درجه سانتی گراد است.
* جمعه کندوان یکطرفه است
بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا (جمعه) تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس – کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد