استان ها
کد خبر : 5861
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 12:51

انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر در لرستان و کشف ۷۶۰ کیلوگرم تریاک

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در لرستان منهدم شده است. وی با بیان اینکه از این دو باند مواد مخدر مقدار ۷۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شده است، تصریح کرد: در […]

انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر در لرستان و کشف ۷۶۰ کیلوگرم تریاک

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در لرستان منهدم شده است.

وی با بیان اینکه از این دو باند مواد مخدر مقدار ۷۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شده است، تصریح کرد: در جریان اجرای این دو ماموریت و انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر،  ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۷ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان دلفان منهدم شد که از آنها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک باند دیگر در مرکز لرستان منهدم شد و از آن ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه این محموله های مواد مخدر از استان های جنوبی تهیه و به مقصد غرب کشور بارگیری شده بودند، ادامه داد: هوشیاری فرماندهان انتظامی دلفان و خرم آباد ستودنی است.

بر اساس این گزارش، فرمانده انتظامی لرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فرماندهان انتظامی و ماموران درگیر در عملیات های انهدام این ۲ باند مواد مخدر تجلیل کرد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد