استان ها
کد خبر : 5769
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 10:54

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان

[ad_1] سرهنگ رمضان آفریدون به خبرنگار مهر گفت: در راستای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم برای برقراری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی را در دستور کار خود دارد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: این محدودیت‌ها صبح روز جمعه از ساعت ۸ تا […]

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان

[ad_1]

سرهنگ رمضان آفریدون به خبرنگار مهر گفت: در راستای برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم برای برقراری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی را در دستور کار خود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: این محدودیت‌ها صبح روز جمعه از ساعت ۸ تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

آفریدون مسیر راهپیمایی را از تقاطع تربیت، میدان قائم، کوچه مشکی، تقاطع دارالقرآن و مسیرهای منتهی به سمت میدان «رسل» اعلام کرد و افزود: در این مسیرها محدودیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تردد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد