[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشستی با هدف پیگیری برگزاری طرح “شهریاران فرهنگ کرمانشاه” با حضور مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و آقایان ملکی، محبی و سلیمانی معاونین پرورشی نواحی سه گانه آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست مقرر شد؛ دانش آموزان نخبه و برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی که در طول سال تحصیلی توسط معاونت های پرورشی آموزش و پرورش شناسایی و منتخب گردیده اند، از تیر ماه سال جاری و در اوقات فراغت تابستان با حضور در دوره آموزشی ضمن توانمند سازی خود در رشته های تخصصی به عنوان شهریاران کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نمایند.

مسولیت پذیری اجتماعی  و پرورش سرمایه های اجتماعی با اهداف بلند مدت آموزش شهروندی و اخلاق شهروندی توسط دانش آموزان به عنوان  نخبگان علمی فرهنگی از جمله اهداف این طرح است.

انجمن نقاشی، طراحی و گرافیک، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن قرآن، نهج البلاغه و حدیث، انجمن مداحی و تواشیح، انجمن موسیقی و سرود، انجمن ادبیات (شعر و داستان)، انجمن علمی (نانو، نجوم، رباتیک و معماری)، انجمن فیلم و عکس و انجمن ورزشی، ۹ انجمن پیش بینی شده در این طرح برای فعالیت دانش آموزان خواهد بود.

قرار است کلاس های آموزشی این انجمن ها در دو رده سنی برگزار شود.

برنامه های متنوعی به عنوان فوق برنامه برای این دوره پیش بینی شده است.

در تفاهم صورت پذیرفته بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و نواحی سه گانه آموزش و پرورش کرمانشاه قرار است این دوره ها در تیرماه سال جاری در فرهنگسراهای شهرداری و مراکز آموزش و پرورش برگزار شود.

برای برگزاری این دوره ها از اساتید برجسته دانشگاه و آموزش و پرورش استفاده خواهد شد و به دانش آموزان شرکت کننده کارت “شهریاری فرهنگ کرمانشاه” اعطا خواهد شد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد