استان ها
کد خبر : 5564
چهارشنبه - 16 خرداد 1397 - 15:22

نماینده مجلس: نقشه دشمن ایجاد دوقطبی در داخل است

[ad_1] به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی سه شنبه شب در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در هیات یالثارات الحسین (ع) بیرجند افزود: چون فشار اقتصادی و تحریم ها می آید، دشمن تلاش می کند از داخل ما را متزلزل کند اما با هوشمندی ملت بزرگ ایران همه این توطئه […]

نماینده مجلس: نقشه دشمن ایجاد دوقطبی در داخل است

[ad_1]

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی سه شنبه شب در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در هیات یالثارات الحسین (ع) بیرجند افزود: چون فشار اقتصادی و تحریم ها می آید، دشمن تلاش می کند از داخل ما را متزلزل کند اما با هوشمندی ملت بزرگ ایران همه این توطئه ها نقش برآب می شود.
وی تصریح کرد: همه این مشکلات که دشمن برای ما ایجاد کرده بواسطه رژیم اشغالگر قدس است زیرا آنها می خواهند اسرائیل کدخدای منطقه شود و هیچ کشوری از آن قوی تر نباشد.
حجت الاسلام عبادی گفت: اسرائیل مثل یک غده سرطانی است که بخشی را اشغال کرده و دیگر بخش ها هم تحت تاثیر آن ملتهب می شود.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: داعش برای کمک به اسرائیل ایجاد شد و هیلاری کلینتون معترف شد که داعش را او ایجاد کرده است.
وی روز قدس را جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: ملت باید در این روز حضور پرشور داشته باشد و آینده انقلاب اسلامی روشن و پیروزی با ما است.
حجت الاسلام عبادی بیان کرد: این مسیر، هرچند سختی، تحریم، جنگ هشت ساله و مشکلات دیگر دارد اما ما از این گردنه ها عبور کرده ایم و سرانجام متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی توصیه کرد : به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه کنید، ایشان عبد صالح خدا بوده و به همین دلیل بیش از یکسال قبل در یک سخنرانی فرمودند برجام باقی نمی ماند.
حجت الاسلام عبادی گفت: در جنگ جهانی دوم استکبار تصمیم به تغییر حاکم کشور گرفت و سال ۱۳۳۲ چون پایه های استقلال ما کافی نبود دولت مصدق که از مجلس مورد انتخاب مردم رای گرفته بود را با کودتا سرنگون کردند.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : کشور در ۲ قرن گذشته از نبود استقلال رنج می برد که امام خمینی (ره) استقلال را برای ما به ارمغان آورد.
وی افزود: رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر خارجه یکی از کشورهای اروپایی در سفری که به آنجا داشتم گفت کشور شما استقلال سیاسی، نظامی و امنیتی دارد در حالیکه ما در اروپا جرات نداریم خلاف نظر ایالات متحده آمریکا حرفی بزنیم.
حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: امروز هم آمریکایی ها به دلیل استقلال کشور با ما دشمنی دارند، آنها نمی خواهند که ایران اسلامی تکنولوژی، موشک و سایر موارد را داشته باشد.
وی گفت: عده ای روزنامه و مسئولیت دارند و به اهداف دشمن کمک می کنند، فردی در روزنامه ای مقاله نوشته که ما می توانیم با ترامپ در مورد موشک مذاکره کنیم این فرد یا نمی فهمد یا خائن است.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در خانه ملت بیان کرد: آیا از برجام درس نگرفتید؟ لذا نباید مرعوب جنگ روانی دشمن شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان در شب قدر به اندازه ۸۰ سال می تواند راه رشد را طی کند و بهترین مقدرات در این شب برای انسان معین می شود.
به گفته نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، جوانان قلب پاکی دارند و می توانند بهترین مقدرات را از خداوند تقاضا کنند چرا که دعای جوان زودتر مستجاب می شود.
وی گفت: هر آنچه از زندگی، مرگ، روزی، سلامتی و غیره در شب قدر برای انسان مقدر شود؛ تغییر آن سخت است و اگر قرار باشد اتفاق بد به خوب تغییر کند با عبادت سنگین ممکن است.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد