استان ها
کد خبر : 5657
چهارشنبه - 16 خرداد 1397 - 21:09

شعارهای روز قدس یکپارچه در حمایت از فلسطین باشد

[ad_1] به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خرسند چهارشنبه در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع) در مسجد شهدای کازرون افزود: روز قدس روز حمایت از فلسطین و روز اسلام و نمایش وحدت مسلمانان است و اگر حرکتی مغایر با وحدت جامعه اسلامی صورت گیرد، شیطنت و کار ضد انقلاب خواهد بود. وی خطاب […]

شعارهای روز قدس یکپارچه در حمایت از فلسطین باشد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خرسند چهارشنبه در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع) در مسجد شهدای کازرون افزود: روز قدس روز حمایت از فلسطین و روز اسلام و نمایش وحدت مسلمانان است و اگر حرکتی مغایر با وحدت جامعه اسلامی صورت گیرد، شیطنت و کار ضد انقلاب خواهد بود.
وی خطاب به حاضران در این آیین اظهار داشت: دستهایی در کار است که می خواهند کازرون را بدنام کنند؛ ما اخبار و مستنداتی داریم که برخی قابل بیان نیست مراقب باشید بنده راضی نیستم کسی برای حمایت از بنده حرفی بزند.
امام جمعه کازرون ادامه داد: بهترین حمایت از امام جمعه، حفظ آرامش در جامعه است و غیر از این من راضی نیستم.
خرسند اظهار داشت: در روز قدس نباید مسائلی غیر از این روز مطرح شود اگر غیر از این باشد این کار مشکوک است، شاید برخی براساس دلسوزی اقدام کنند اما اشتباه است.
وی افزود: روز قدس روز اسلام است، امسال حضور کازرونی ها باید با وحدت و صمیمیت بیشتر و با مشت گره کرده علیه آمریکا و اسرائیل باشد.
خرسند گفت: بنده در واکنش به سخنان حسین رضازاده نماینده کازرون در مجلس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کازرون چون حرف های نسنجیده زده بود، به عنوان اعتراض از جلسه خارج شدم.
وی گفت: برخی پس از این اقدام من، بیانیه دادند و حمایت خود از امام جمعه را اعلام کردند که این کارها لازم نیست، خواست های مردم از مجاری قانونی دنبال شده و بعد از ماه رمضان هم دنبال می کنم و می دانم در این مسائل کم لطفی هایی به مردم کازرون شده است که باید جبران شود.
جلسه تودیع و معارفه فرماندار کازرون یکشنبه ۱۳ خرداد در این شهرستان برگزار شد که در این جلسه حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده همه مردم، بلکه ۸۰ میلیون جمعیت ایران وظیفه دارم حوادث کازرون را ریز به ریز بیرون بیاورم و عوامل اصلی را به مردم معرفی کنم.
وی گفت: باید تاوان اینها را پس بدهیم. زمان زدن و در رفتن گذشت و تمام شد. زمانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم، این را گفتم.
رضازاده بیان کرد: تقسیمات در کشور یک چیز معمول است و نباید در مقابل خواست مردم بایستیم، بنده به عنوان نماینده مردم سوگندی که خورده بودم این بود که مقابل حرف مردم نایستیم.
نماینده کازرون در مجلس گفت: یک کسانی که در همین شهر(کازرون) مسئولیت داشتند، انتظار داشتیم واقعیت را به مردم بگویند، ولی کاملا جریانشان دروغ و وارونه گفتن به مردم بود.
امام جمعه کازرون پس از این سخنان، جلسه تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان را به نشانه اعتراض ترک کرد.
از حدود هفت ماه پیش تا اواخر اردیبهشت امسال، کازرون شاهد تجمع های اعتراضی به طرح موسوم به تقسیم کازرون بود.
در این وقایع که اوج آن در اواخر اردیبهشت بود، درگیری هایی رخ داد و به اموال عمومی آسیب رسید و طبق گفته مقامات رسمی سه نفر کشته شدند.
منتقدان از طرح تقسیم کازرون که درحال بررسی است، خشنود نیستند زیرا می گویند احتمال دارد مناطق بیشاپور، تنگ چوگان، امامزاده سید حسین و دشت برم از کازرون جدا شود. اسماعیل تبادار استاندار فارس اطمینان داده است که این مناطق از کازرون جدا نمی شود و طرح مربوطه برای اصلاح و اعمال نظر مردم از هیات دولت بازگشت داده شده و در وزارت کشور در حال بررسی است.
کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.
۷۳۷۲/ ۱۸۷۶ / ۲۰۲۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد