استان ها
کد خبر : 5634
چهارشنبه - 16 خرداد 1397 - 22:00

جشن اتمام بازسازی خطوط ریلی محور جنوب برگزار می‌شود

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت رحمت نژاد با اشاره به اینکه با اتمام آخرین بلاک درحال بازسازی محور جنوب، جشن اتمام بازسازی خطوط ریلی این محور برگزار می شود، گفت: آخرین بلاک در حال بازسازی محور جنوب، بلاک «قارون- بیشه» به طول ۱۷ کیلومتر که از صعب العبورترین بلاک های خطوط ریلی راه آهن […]

جشن اتمام بازسازی خطوط ریلی محور جنوب برگزار می‌شود

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت رحمت نژاد با اشاره به اینکه با اتمام آخرین بلاک درحال بازسازی محور جنوب، جشن اتمام بازسازی خطوط ریلی این محور برگزار می شود، گفت: آخرین بلاک در حال بازسازی محور جنوب، بلاک «قارون- بیشه» به طول ۱۷ کیلومتر که از صعب العبورترین بلاک های خطوط ریلی راه آهن کشور به شمار می رود.  

وی افزود: ۹ کیلومتر از این مسیر تونل های طویل و مابقی مسیر شامل ترانشه و پل های متعدد و قوس های با شعاع ۲۵۰ متر است که این امر انجام عملیات بازسازی در این بلاک را بسیار دشوار و سخت می سازد.

رحمت نژاد تصریح کرد: برای انجام این عملیات در اولین دوره، یک مسدودی ۴ روزه اختصاص داده شد که مقرر شد طی این مسدودی ۱۸۰۰ متر از خطوط این بلاک بازسازی شود.

مدیرکل راه آهن لرستان ادامه داد: با تلاش و همت پرسنل خدوم و زحمتکش راه آهن لرستان متراژ بازسازی شده در طی ۳ روز انجام شد که این مهم با توجه به شرایط مکانی و منطقه ای در نوع خود یک رکورد به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، ناحیه راه آهن لرستان در مجموع دارای ۱۱ ایستگاه و ۱۰ بلاک است که ۱۵۵ کیلومتر از آن خطوط اصلی و ۲۹.۵ کیلومتر آن از تونل تشکیل شده است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد