شهر ورزش
کد خبر : 5063
جمعه - 15 اردیبهشت 1396 - 13:29

توضیحات سردار کمالی درباره خدمت سربازی «عالیشاه و نوراللهی»

جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح درباره سرانجام وضعیت خدمتی دو بازیکن تراکتورسازی تبریز پس از محرومیت این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات سردار کمالی درباره خدمت سربازی «عالیشاه و نوراللهی»

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از تسنیم در واکنش به برخی اظهارات مطرح‌شده و شایعات منتشرشده مبنی بر اینکه به‌دنبال محرومیت تیم تراکتورسازی از جذب بازیکن، تکلیف «عالیشاه» و «نوراللهی» که به‌عنوان سرباز در اختیار این تیم قرار گرفته بودند مشخص نیست، اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی برای این دو بازیکن و مشمولانی که شرایط مشابهی دارند از زمانی که اعزام شده‌اند محسوب شده است و هیچ ابهامی در این قضیه وجود ندارد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ غیبت یا مشکلی در پرونده این دو بازیکن به‌دلیل محرومیت تیم تراکتورسازی تبریز ثبت نشده است، افزود: به هر حال در صورتی که مشکل این باشگاه حل شود این بازیکنان می‌توانند ادامه خدمت خود را در آن بگذرانند و در صورتی که این مشکل حل نشود این بازیکنان می‌توانند به تیم‌های نظامی دیگر منتقل شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم‌های ملوان، فجر سپاسی، پاس و … از جمله تیم‌هایی هستند که فوتبالیست‌های سرباز می‌توانند خدمت وظیفه خود را در آنها سپری کنند.

به گزارش تسنیم، پس از جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه در نیم‌فصل امسال در تیم نظامی تراکتورسازی تبریز به‌عنوان سرباز، فیفا به‌دلیل شکایت‌های انجام‌گرفته از این باشگاه، تیم تراکتورسازی تبریز را از جذب بازیکن محروم کرد و این محرومیت، گمانه‌زنی‌های بسیاری را برای دو بازیکن سرباز این تیم باعث شد.

انتهای پیام/*