شهر ورزش
کد خبر : 4988
پنجشنبه - 14 اردیبهشت 1396 - 22:03

کراچار :متاسفم فصل براى ما با شکست به پایان رسید

سرمربى تیم فوتبال سپاهان گفت :متأسفم که در این ۶ هفته‌ای که سپاهان بودم این چرخه با شکست به پایان رسید اما تیم سپاهان نشان داد که باز هم به روزهای اوج بازگردد.

کراچار :متاسفم فصل براى ما با شکست به پایان رسید

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال گفت: این برد را به تیم حریف و تیم خودم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم. ما نیمه اول توانستیم با پیروزی به رختکن برویم اما در نیمه دوم بازی جذاب‌تر شد که با دو اشتباه خودمان و بازی زیبای استقلال حریف به دو گل رسید وبازی را برد. خوشحالم که همه لذت بردند و خوشحالم که هر دو تیم در این بازی زیبا شریک بودند فقط متأسفم که در این ۶ هفته‌ای که سپاهان بودم این چرخه با شکست به پایان رسید اما تیم سپاهان نشان داد که باز هم به روزهای اوج بازگردد. هر چند که الان به استراحت بپردازیم و ببینم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

کرانچار درباره اینکه وضعیتش برای ادامه همکاری با سپاهان به کجا خواهد رسید گفت: اگر چه امروز امید صعودمان به اسیا تبدیل به ناامیدی شد اما این وضعیتی است که هیچ تغییری را ایجاد نمی‌کند چون ما با ۴ پیروزی و یک تساوی روند پیروزی داشتیم و من معتقدم اگر یک کار باکیفیت را بتوان انجام داد با تغییرات جزئی می‌توان دوباره سپاهان خطرناک را تبدیل به قدرتمند کرد. خوشحالم که سپاهان به جمع تیم‌های بالای جدول مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتور بازگشته و معتقدم با کمی اصلاحات می‌توان تیم قدرتمندی را ساخت.

وی افزود: هر دو طرف در مذاکراتی که داشتیم شرایط خوبی را سپری کردیم اما اجازه دهید به اصفهان برگردیم و جلسه نهایی را برگزار کنیم اما فکر می‌کنم بتوان به توافق نهایی دست پیدا کرد و در این زمینه باید منتظر پایان هفته آینده ماند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا قرارداد ۶ بازیکن سپاهان که قرارداد آنها رو به اتمام است تمدید می‌شود یا خیر، گفت: این سوال نخست من در جلسه اول تمدید قرارداد بود بحث مالی نداشتیم چون هر مربی ابزارش بازیکنان هستند و من هم از این موضوع آگاهی داشتم و آنها ساختار اصلی تیم را تشکیل میدهند .

وى افزود :به نظرم با آوردن دو سه بازیکن مناسب که شاید ستاره باشند می‌توان اصلاحات را از روند نتیجه‌گیری ایجاد کرد. سوال من این بود که آیا سپاهان می‌تواند بودجه‌ای را تأمین کند که بازیکنانی مثل حاج‌صفی، خلیل‌زاده و حتی جباروف بمانند و دو سه بازیکن ایده‌ال نیز جذب شوند تا بتوانیم به جمع مدعیان برگردیم و امیدوارم باشگاه به این سوال شما که سوال من هم خواهد بود پاسخ مناسبی دهند.

وی درباره دیدار سپاهان و اسقلال گفت: شاهد بازی جذابی بودیم چون استقلال قدرتمند سپاهانی را در مقابل خودش دید و حتی ما گل برتری را هم زدیم و در نیمه دوم سعی کردیم برتری خود را غلبه کنیم اما استقلال دو گل به ما زد. با اشتباهات بازیکنان ما از همان زاویه‌ای ضربه خوردیم که می‌دانستیم. خوشحالم که در ۵ هفته گذشته امتیازاتی گرفتیم و به آینده امیدوار شدیم.