شهر ورزش
کد خبر : 5000
پنجشنبه - 14 اردیبهشت 1396 - 22:14

جلالی: فاصله کمی با سهمیه آسیایی داشتیم/کار ما در حد قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفت تنها دو امتیاز فاصله داشتیم و می‌توانستیم سهمیه آسیا را در این فصل بگیریم.

جلالی: فاصله کمی با سهمیه آسیایی داشتیم/کار ما در حد قهرمانی بود

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛مجید جلالی پس از پیروزی دو بر یک مقابل فولاد خوزستان گفت: حدود ۱۱ ماه در پیکان بودم و تمام مجموعه باشگاه کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مقام ششمی با تیمی که از دسته اول به لیگ برتر آمده بود کاری بزرگ و در حد قهرمانی بود. با تیمی که سهمیه آسیا گرفت تنها دو امتیاز فاصله داشتیم وما هم می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم اما خوشحالم که با حس خوبی بازی کردیم و لیگ را به پایان رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره قضاوت داوران گفت: داور خوب بود و از او شناخت داشتم در صحنه اول کاملا نزدیک به صحنه بود و پنالتی اعلام کرد در صحنه دوم هم کمک داور پنالتی را اعلام کرد.

وی با بیان ایکه امیدوارم پیکان فصل خوبی را داشته باشد با این سوال خبرنگاران مواجه شد که آیا قرار است از این تیم جدا شود که اینطور صحبت می‌کند: صحبتی درباره رفتن نکرده‌ایم تمام صحبت‌ها را برای ادامه همکاری انجام دادیم و تنها روی مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌ایم و گرنه تمام صحبت‌ها مثبت بوده است. امسال تیم خوبی داشتیم و موفق ظاهر شدیم و پیکان تیم بااستحکامی است و امیدوارم فصل موفقی پیش رو داشته باشد.

جلالی تصریح کرد: فولاد هم تیم خوبی است اما امسال به حقش نرسید. زمانی که در فولاد بودم خدمت خوبی به این تیم کردم و با تمام وجود مردم خوزستان و اهوازی‌ها را دوست دارم. آنها می‌توانند آینده خوبی را برای تیمشان رقم بزنند. همانطور که سعی کردم به بازیکنانم در پیکان انرژی مثبت بدهم زمانی هم که در فولاد بودم همین روش را انجام می‌دادم.

وی درباره شرایط لیگ شانزدهم گفت: با وجود وقفه‌هایی که در لیگ وجود داشت لیگ خوب و منظمی داشتیم.