استان ها » مازندران
کد خبر : 4954
پنجشنبه - 14 اردیبهشت 1396 - 17:09

بهره برداری ساختمان جدید اداره اوقاف قائم‌شهر

ساختمان جدید اداره اوقاف شهرستان قائم‌شهر با حضور معاون سازمان اوقاف بهره برداری شد.

بهره برداری ساختمان جدید اداره اوقاف قائم‌شهر

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛عبدالله ولی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با بیان اینکه این مکان از محل سرمایه گذاری موقوفات و تبدیل به احسن پنج موقوفه انجام گرفته است، گفت: سعی کردیم مکانی را خریداری کنیم که دسترسی خوبی داشته باشد و در آن مسائل شرعی و قانونی نیز رعایت شده و از طرف دیگر این مکان را بسیار پایین‌تر از قسمت‌های دیگر منطقه خریداری کردیم.

وی افزود: این محل در یک طبقه و ۳ واحد به ترتیب با مساحت ۹۸.۹۱ ، ۱۶۸ و ۱۶۱ مترمربع و با قیمت ۱۷۶، ۲۹۹ و ۲۸۷ میلیون تومان خریداری شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائم‌شهر گفت: هزینه خرید ۲ واحد از این ساختمان از محل سرمایه گذاری موقوفات و یک واحد از محل تبدیل به احسن تأمین شده است.

ولی نژاد با بیان اینکه ساختمان قدیمی اوقاف در مکان مناسبی قرار دارد، افزود: آن ساختمان نیز مجدداَ ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: همه اداراتی که از محل موقوفه هستند اگر در خدمت وقف قرار دارند باید اجاره را از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین کنند و سازمان تأمین اجاره بهای این ملک را از محل تملک دارایی به صورت ماهانه پرداخت خواهد کرد.