شهر ورزش
کد خبر : 4638
سه شنبه - 12 اردیبهشت 1396 - 12:40

جدال بی نتیجه سپاهان و استقلال بر سر جپاروف

سرپرست تیم سپاهان از بازگشت جپاروف به کشورش بعد از بازی با استقلال خبر داد.

جدال بی نتیجه سپاهان و استقلال بر سر جپاروف

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ جپاروف بازیکن ازبکستانی سپاهان این روزها نقطه مناقشه میان زرد پوشان اصفهانی و آبی پوشان پایتخت است. البته مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان مدعی شده است که جپاروف بلیتش را گرفته و صبح فردای بازی با استقلال راهی کشورش می شود.

به هر حال اختلاف به وجود آمده میان سپاهان و استقلال بر سر جپاروف، وضعیت کرانچار در سپاهان و وضعیت قرارداد خلیل زاده بهانه ای شد تا گفتگویی با سرپرست سپاهان داشته باشیم که از نظر خواهیم گذراند.

– وضعیت جباروف به کجا کشید؟

او به ما گفته است که مشکل دارد و نمی تواند در ایران بماند. ما هم قبول کردیم ولی اگر بماند ما او را می خواهیم.

– تلاش کردید ثابت کنید او با استقلال قرارداد قانونی ندارد تا مشکلی برای تمدید قراردادش نداشته باشید؟

ما هیچ کدام از این کار ها را نکردیم. تا جایی که ما می دانیم و این بازیکن گفته است او به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند در ایران بماند و به کشورش بر می گردد. حالا این که او در تهران چه مذاکراتی کرده و چه می خواهد بکند به ما مربوط نیست. ولی او به ما نه گفته است.

– با کرانچار برای تمدید توافق کردید؟

هنوز که فصل تمام نشده است. قرار است بعد از بازی با استقلال با او صحبت کنند. باید بعد از آخرین بازی با مدیرعامل کارخانه صحبت کند و در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرند.

– گفته می شود از این مربی لیست گرفته بودید؟

صحبت های ضمنی انجام شده است ولی معیار نهایی نیست. الان از من هم بپرسند می گویم فلان بازیکن را می خواهم ولی چیزی مسجل نیست تا وضعیت خود کرانچار مشخص شود.

– مشکل مالی تیمتان حل شد؟

تنها تیمی که مشکل مالی ندارد تیم ما است. همه تیم ها اعتصاب کردند و اعتراض هایی داشتند ولی تیم ما از این مشکلات نداشت و این یعنی ما به موقع پول ها را پرداخت کردیم.

– با خلیل زاده به کجا رسیدید؟

موضوع شجاع هم در ادامه همان صحبت های من است تا تکلیف سر مربی مشخص نشود وضعیت بازیکنان قطعی نیست.

– محرم نویدکیا هم قرار است به کادر فنی ملحق شود؟

تا این لحظه که چنین برنامه ای نداریم. البته این مسائل به بخش مدیریتی باشگاه مربوط می شود و ممکن است هر تصمیمی بگیرند اما تا جایی که من اطلاع دارم می توانید به نقل از من بنویسید تا این لحظه چنین تصمیمی گرفته نشده است.
انتهای پیام/