انتخابات 96
کد خبر : 4629
سه شنبه - 12 اردیبهشت 1396 - 12:25
قاليباف در جمع خبرنگاران:

اساس کار ما شایسته سالاری است/ مسئولیت تجارت بین المللی را به وزارت خارجه خواهم داد

کاندیدای دوازدهم دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولویت اول ما ۵ میلیون شغلی است که بر اساس آن سامانه‌ای را راه اندازی می‌کنیم و با آغاز دولت کرنومتر آن را هم روشن می‌کنیم.

اساس کار ما شایسته سالاری است/ مسئولیت تجارت بین المللی را به وزارت خارجه خواهم داد

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت اول ما ۵ میلیون شغلی است که بر اساس آن سامانه‌ای را راه اندازی می‌کنیم و با آغاز دولت کرنومتر آن را هم روشن می‌کنیم چون ما عادت داریم سر قرارهایمان در وقت موعدش باشیم و ۵ میلیون شغل را به جوانمان تحویل دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه بین الملل هم برنامه قطعی ما این است که تحولی در سیستم وزارت خارجه ایجاد کنیم به این معنا که سیستم ما چه قبل و چه بعد از انقلاب به جای صادراتی، وارداتی بوده است که ما مسئولیت تجارت بین المللی را به وزارت خارجه خواهیم داد که کنسولگری‌ها و مجموعه وزارت خارجه‌های ما مسئول صادرات کالاهای ایرانی شوند و همه تجار و تولیدکنندگان ما وقتی خارج از کشور می‌مانند بدانند محل اصلی‌شان آنجاست.

قالیباف در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه شما برای نخبگان چیست، تصریح کرد: اساس کار ما شایسته سالاری است و سعی ما این است که از نیروهای جوان و خلاق و با تجربه خود در سطوح مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/