دسته‌بندی نشده
کد خبر : 4543
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 18:39

کنسرت گروه «دال» آنلاین و رایگان پخش می‌شود

کنسرت گروه دال همزمان با اجرا در تالار وحدت به صورت آنلاین و رایگان برای مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی سراسر ایران پخش می‌شود. به گزارش «شورانیوز»   به نقل از روابط عمومی سامانه کنسرت آنلاین حام، کنسرت گروه دال که در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود، توسط سامانه کنسرت […]

کنسرت گروه «دال» آنلاین و رایگان پخش می‌شود

کنسرت گروه دال همزمان با اجرا در تالار وحدت به صورت آنلاین و رایگان برای مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی سراسر ایران پخش می‌شود.

به گزارش «شورانیوز»   به نقل از روابط عمومی سامانه کنسرت آنلاین حام، کنسرت گروه دال که در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود، توسط سامانه کنسرت آنلاین کشور (e-haam.ir) به صورت رایگان پخش می‌شود.  گروه «دال» در کنسرت‌ پیش‌روی خود با یک مهمان ویژه روی صحنه  خواهد رفت. در این دو شب «میلاد درخشانی» به عنوان خواننده و نوازنده مهمان، این گروه را همراهی می‌کند.

گروه «دال» قرار است در این کنسرت یک سالگی آلبوم «گذر اردیبهشت» را جشن بگیرد و با منتخبی از آثار این مجموعه و تک‌آهنگ‌های خاطره‌انگیز و یک آهنگ جدید اجرای برنامه داشته باشد.

از سال گذشته که کنسرت‌های مستقل و بزرگ گروه دال آغاز شد آنها در هر برنامه میزبان یک هنرمند روی صحنه بودند. در اجرای شهریور ۹۵ آنها «کیان پورتراب» قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» را به همراه «امین هدایتی» و اعضای این گروه خواند. در سه شب کنسرت دال که دی‌ماه روی صحنه رفت، «اشکان خطیبی» خواننده مهمان بود و حالا باید دید بازخورد حضور میلاد درخشانی چگونه خواهد بود.

کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت گروه دال را به صورت زنده و رایگان تماشا کنند.

منبع : نوای فارس