انتخابات 96
کد خبر : 4441
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 17:46
دهقان؛

روحانی قصد دارد با گفتار درمانی و تکرار سخنرانی‌ها توجه مردم را جلب کند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: رئیس‌جمهور بعد از چهار سال که به بسیاری از وعده‌های خود عمل نکرده است، قصد دارد با گفتاردرمانی و تکرار سخنرانی‌ها توجه مردم را جلب کند.

روحانی قصد دارد با گفتار درمانی و تکرار سخنرانی‌ها توجه مردم را جلب کند

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگاری، با بیان اینکه آقای روحانی در چهار سال پیش طی سخنرانی‌هایی با ارائه وعده‌هایی توانست در آن ایام رأی مردم را به خود اختصاص دهد، گفت: امروز هم آقای رئیس‌جمهور بعد از چهار سال چون تقریباً به بسیاری از وعده‌های خود به خصوص در عرصه‌های اقتصادی عمل نکرده است، قصد دارد با گفتاردرمانی و تکرار سخنرانی‌ها توجه مردم را جلب کند.

وی ادامه داد: جای تعجب اینجاست که آقای روحانی امروز از وعده‌های خود چیزی به یاد نمی‌آورد و گویا فرد دیگری بوده که وعده‌های مربوط به بهبود وضعیت اقتصادی را داده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اشاره به برخی از وعده‌های حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۹۲ اظهار داشت: آقای روحانی در آن ایام گفته بود زندگی مردم را از درآمد سرشار می‌کند که در نهایت کسی نیازی به یارانه نداشته باشد.

دهقان ادامه داد: آقای روحانی وعده داده بود ظرف ده روز در برنامه‌ای کوتاه‌مدت تحول اقتصادی ایجاد کند و گفته بود اگر صد میلیون گردشگر وارد کشور شود می‌توانیم ۴ میلیون شغل ایجاد کنیم؛ این در حالی است که طبق آمار رسمی سازمان گردشگری بیش از ۱۹ میلیون گردشگر وارد کشور شده اما همانطوری که مردم مشاهده کردند آقای روحانی نه از وعده خود در این زمینه خبر داشت و نه می‌دانست ۱۹ میلیون گردشگر وارد کشور شده است.

دهقان با تأکید بر اینکه آقای روحانی وعده صد روزه خود را فراموش کرده و چه تضمینی وجود دارد دیگر وعده‌هایش را فراموش نکند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از وعده‌های آقای روحانی را می‌توانید بشمارید که بسیاری از آنها نیز محقق نشده است، اما سؤال اینجاست که آیا آقای روحانی از بیماری فراموشی رنج می‌برد یا خدای ناکرده به آفت بی‌صداقتی گرفتار شده است.

انتهای پیام/