دسته‌بندی نشده
کد خبر : 4547
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 18:48
نخستین جزئیات از آلبوم جدید خواننده پاپ؛

دومین آلبوم سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گرفت

خواننده آلبوم «پرتگاه» دومین آلبوم رسمی خود را در حالی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد که چهره‌های شاخصی در این آلبوم حضور دارند و  با سامان جلیلی همکاری کرده‌اند. دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گذاری شده است که از ۹ قطعه تشکیل شده است. تمام ملودی های این آلبوم را […]

دومین آلبوم سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گرفت

خواننده آلبوم «پرتگاه» دومین آلبوم رسمی خود را در حالی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد که چهره‌های شاخصی در این آلبوم حضور دارند و  با سامان جلیلی همکاری کرده‌اند.

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گذاری شده است که از ۹ قطعه تشکیل شده است.

تمام ملودی های این آلبوم را خود سامان جلیلی ساخته است و چهره هایی چون: کوشان حداد، معین راهبر، هومن آزما، میثم اکبری و شجاعت شفایی نیز تنظیم کننده‌های این آلبوم هستند.

امید علیجانی و شهرام جلیلی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. خرداد ماه امسال تاریخ انتشار آلبوم «چه حال خوبیه» اعلام شده است.

جدیدترین آلبوم سامان جلیلی با موسیقی به روز و اکتیو ساخته شده است و سه سال برای تولید آن وقت و انرژی صرف شده است. سامان جلیلی در سال ۹۳ آلبوم «پرتگاه» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد تا پس از سالها فعالیت زیرزمینی به جرگه خواننده‌های رسمی بازار موسیقی کشور بپیوندد.

او پیش از این در اظهارنظری پرسر و صدا درباره شباهت لحن و آثارش به یک خواننده خارج از کشور گفته بود: «من قطعاتم را در فضاهای مختلف منتشر می‌کنم و مثلا ابتدا یک اثر آرام را پخش می کنم و به فاصله کمی مثلا یک قطعه شش و هشت دارم. همه سعی من این است که آرام آرام خودم را کشف کنم و به مرور به مهر و امضای خودم برسم. ولی متاسفانه افرادی هستند که حتی اگر من مداحی هم بکنم، می‌گویند داری شبیه شادمهر می خوانی.»

این خواننده اجراهای فراوانی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده است و طرفداران بیشماری را در سراسر کشور دارد.گفتنی‌ست دومین آلبوم سامان جلیلی به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» تهیه و تولید شده است و کنسرت‌های تهران این خواننده نیز پس از انتشار آلبومش، از سوی محمد قیامتی برگزار خواهد شد.