استان ها » گیلان
کد خبر : 4553
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 18:58
دبیر حزب موتلفه گیلان:

“جمنا”برای شورای شهر رشت برنامه عملیاتی ندارد/حزب موتلفه گیلان لیست ۲۰ نفره ارائه می کند

به گزارش شورا نیوز از رشت،حسن کربلایی در نشست ستاد میرسلیم در گیلان ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت:انتخابات یک تکلیف و یک کاردینی است که مردم بتوانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان افزود:دولت فعلی تمام خواسته های مردم را رفع نکرده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم […]

“جمنا”برای شورای شهر رشت برنامه عملیاتی ندارد/حزب موتلفه گیلان لیست ۲۰ نفره ارائه می کند

به گزارش شورا نیوز از رشت،حسن کربلایی در نشست ستاد میرسلیم در گیلان ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت:انتخابات یک تکلیف و یک کاردینی است که مردم بتوانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان افزود:دولت فعلی تمام خواسته های مردم را رفع نکرده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ورود کنیم
عنوان  کرد:حذب موتلف در کشور ٢٠٠ دفتر دارد که از طرف اعضا با نظرسنجی جناب آقای میر سیلمی انتخاب شدند که در  اولین قدم زندگی نامه ایشان در نمازجمعه رشت توزیع گردید.
کربلایی در ادامه بیان کرد:دبیران حذب ما با نام حذب موتلفین در شهرستان ها بعنوان رییس ستادها حضور دارند و در ١٠شهرستان دفتر مستقر داریم که در مکان هایی که فاقد دفتر هستند درخواست حمایت همه جانبه میکنیم.
وی تصحیح کرد:همچنین بخشی از جوانان از طریق شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در گیلان در ادامه اذعان داشت:متاسفانه سازوکار در انتخابات شوراها درست نیست و همیشه ٣نماینده در استان برای افراد تصمیم میگیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شوراها برنامه عملیاتی ندارد بیان داشت: حزب موتلفه استان به ترغیب برخی ازجهت خروج و حمایت برخی دیگر از نامزدهای شورا شهر و روستا می پردازد.

کربلایی با بیان اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به دلیل تفرقه بین آنان بود گفت: هدف از تشکیل جمنا ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی و اصولگرا بود که میرسلیم با وجود عدم امضا و  دادن تعهد برای کناره گیری، پایبند به این اصول است.
وی به انتخابات دوره قبل اشاره کرد و گفت:در دوره قبل ١۵ نفر تایید شده بودند ،دوسوم افراد رد صلاحیت شدند و براساس سفارشات برخی افراد در ادامه مورد تایید قرار گرفتند و متاسفانه رای آوردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با انتقاد از عملکرد هیئت نظارت استان گیلان و با اشاره به اینکه این حزب قصد دارد لیست ۲۰ نفره برای انتخابات شورای شهر رشت ارائه کند گفت:این لیست متشکل از متخصصان شهرسازی، معماری،حقوق و افراد دارای تخصص‌های مربوط به توسعه و مدیریت شهری است.
کربلایی در انتهای سخنان خود بیان کرد:در گذشته انتخاب شهردار با دولت بود اما اکنون می بینیم که در طول مدتی کوتاه چند شهردار عوض شد و شهردار فعلی هم اگر حمایت عده ای نبود تا کنون حذف شده بود.