انتخابات 96
کد خبر : 4350
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1396 - 21:32
حجت الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران:

خانواده ای نباید بخاطر تعطیلی کارخانه شرمنده باشد

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قزوین با توجه به تمدنی که دارد حتما می تواند نقش آفرینی زیادی داشته و نباید خانواده‌ای بخاطر تعطیلی کارخانه ها شرمنده باشد

خانواده ای نباید بخاطر تعطیلی کارخانه شرمنده باشد

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  “حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی” کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود دقایقی پیش با استقبال برخی از شخصیت‌های سیاسی وارد قزوین شد.

رئیسی در بدو ورود به قزوین وارد گلزار شهدای این شهر شد و به مقام شامخ شهدا از جمله شهید عباس بابایی ادای احترام کرد.

کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط ما با استان قزوین از ابتدای پیروزی انقلاب که مامور در کرج بودم همواره با مردم این خطه و شخصیت های این منطقه برقرار بوده است.

وی افزود: اینجا چهره های ارزشمندی دارد و بسیاری از اوتاد در اینجا هستند و وظیفه داشتم هم اکنون که در معرض رای مردم هستم در جمع مردم این شهر حضور پیدا کنم.

رئیسی ادامه داد: بنده می‌خواهم در جریان مشکلات مردم شهر قرار بگیرم چون قزوین به قطب صنعتی تبدیل شده و هم اکنون مشکلات زیادی وجود دارد و بسیاری از کارگرانی که در شهرک های صنعتی مشغول به کار بودند الان بیکار شده‌اند.

کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: دشت قزوین از دشت‌های نام آور کشور ماست و کشاورزی در اینجا می‌تواند بسیار مشکل گشا باشد.

وی یادآور شد: قزوین با توجه به تمدنی که دارد حتما می تواند نقش آفرینی زیادی داشته و نباید خانواده‌ای بخاطر تعطیلی کارخانه ها شرمنده باشد.