انتخابات 96
کد خبر : 4054
سه شنبه - 5 اردیبهشت 1396 - 15:55
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد:

سبد رای کاندیدای جبهه مردمی انقلاب در دور اول پُر می‌شود/ “برجام” دستاوردی برای کشور نداشت

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مذاکرات چیزی برای ایران نداشت، گفت: ارتباط روحانی با اوباما به عنوان یک دشمن به این معنا است که ما برای رهایی از مشکلات دست به هر اقدامی می‌زنیم و این فرد ناقض برجام و مذاکرات بود.

سبد رای کاندیدای جبهه مردمی انقلاب در دور اول پُر می‌شود/ “برجام” دستاوردی برای کشور نداشت

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از تسنیم؛ سیدمحمد حسینی در ویژه برنامه انتخاباتی جبهه مردمی انقلاب اسلامی که در مسجدالاقصی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به دنبال حضور کمرنگ مردمی هستند و بی‌شک مردم بار دیگر در روز ۲۹ اردیبهشت ماه حضوری پررنگ خواهند داشت و مشتی محکم بر دهان تمامی دشمنان و کسانی که خواهان حضور کمرنگ مردمی در این انتخابات هستند خواهند زد.

وی افزود: دولت یازدهم ضعف‌های زیادی داشته و در آغاز کار به نفس‌نفس افتادند و پاسخگوی سوالات مطرح شده توسط مردم و کارشناسان نبودند.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز سال ۹۲ نیست و سخنانی که در سال ۹۶ و پس از گذشت ۴ سال توسط مسئولان مطرح می‌شود منطقی و عقلانی نیست، خاطرنشان کرد: کارنامه دولت یازدهم کاملاً مشخص است.

حسینی با بیان اینکه ما هرگز به دنبال جنگ و تشنج نیستیم، تصریح کرد: رسانه دولت می‌گوید که ۲ میلیارد دلار واردات پوشاک داریم و این اقدام چرخ تولید را فلج می‌کند و چنین مطلبی را هم رسانه مخالف دولت ننوشته که بگوییم سوءظن دارند و غیرعادلانه حرف می‌زنند.

وی ‌تاکید کرد: وقتی رئیس جمهور به معاون و وزیر خود وقت ملاقات نمی‌دهد چطور می‌تواند به مردم وقت دهد؟ شاهد این سخن شهین‌دخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور است که روحانی به او وقت ملاقات نداد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید اول کاشتی باشد تا برداشتی باشد، بیان کرد: دولت ۴ سال کاری نکرد و در ماه‌های آخر پروژه‌های متعدد در زنجان، بجنورد و دیگر نقاط کشور دارد، مواردی که برخی از آن‌ها هیچ اقدامی نشده و تازه مرحله کلنگ‌زنی بوده و چطور می‌توان آن را افتتاح کرد؟ آیا این اقدام عوام فریبی نیست؟

حسینی گفت: ضعف‌ها و اشکالات در همه دولت‌ها بوده، اما ما در زمان مسئولیت خود شفاف و صادقانه با مردم سخن گفتیم و دولت فعلی به دنبال عوام‌فریبی است و قطعاً با این روند نتیجه خوبی شاهد نخواهیم بود و تنها سبب ضعیف‌تر شدن چرخ اقتصادی کشور و خوشنودی دشمنان‌ایران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما کسی را تخریب نمی‌کنیم و تنها واقعیت را می‌گوییم، افزود: بسیار بد است که روحانی در نشست خبری اخیر خود وعده ۱۰۰ روزه‌اش در بحث حل مشکلات اشتغال و اقتصاد را رد می‌کند و می‌گوید این مشکلات ۱۰۰ ساله هم حل نمی‌شود و من گفتم در ۱۰۰ روز آینده گزارش عملکرد می‌دهم و این برای شخصی که یک روحانی است و لباس پیامبر اکرم(ص) را بر تن دارد تاسف آور است.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی در رابطه با کاندیداهای این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف با برنامه جلو آمدند و قطعاً با شعار و عوام فریبی وارد نشده‌اند و همچون این دولت نسبت به مردم بی‌تفاوت نیستند.

حسینی تصریح کرد: ما هرگز به دنبال تخریب طرف مقابل نیستیم و تنها واقعیت‌ها را به مردم بیان می‌کنیم و متاسفانه دولت یازدهم به‌جای ایجاد فرصت شغلی، فرصت‌های شغلی فراوانی را از دست داد.

وی تاکید کرد: اکنون که دولت دیده روحانی توان پاسخگویی ندارد با آوردن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور یک دوپینگ سیاسی و انتخاباتی به راه انداخته تا ضعف‌های خود را بپوشاند و رای مردم را برای ۴ سال دیگر بگیرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۶ بر نقشه جامع کشور تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: ایشان ۱۳ راهبرد را بیان فرمودند اما در این رابطه روحانی یک جلسه هم برگزار نکرد و به‌جای پیگیری این موارد آن‌ها را بایگانی کرد.

حسینی گفت: قاسمی، بذرباش، حاجی‌بابایی و دیگران به‌صورت یکپارچه تجربه‌های خود را در اختیار کاندیدای جبهه مردمی انقلاب اسلامی قرار می‌دهند تا خدمتی شایسته به مردم ارائه شود. در بحث دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی تغییراتی اعمال شد که امیدواریم به نفع انقلاب و مردم انقلابی باشد، هرچند که به این موضوع خوش‌بین نیستیم و اقدامات دولت نوعی درجازدن است و نگرانی‌های مردم را افزایش داده است.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه‌ اقتصاد مقاومتی مشکلات را کاهش می‌دهد به شرط آنکه مسئولان طبق خواسته برحق مقام معظم رهبری جلو بروند، بیان کرد: ایشان روی موضوع مناظرات و برجام هم خوش‌بین نبودند و در نتیجه‌اش هم چیزی به نفع ملت ایران نشد.

حسینی تصریح کرد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی مصلحت ندانست که یک نفر وارد شود و تصمیم به حضور دو نفر گرفته شد و قالیباف و رئیسی که هر دو از خراسان هستند انتخاب شدند و بی‌شک همانند سال ۹۲ نخواهد بود که چند کاندید باشد و هر کسی که مخاطب بیشتری داشته باشد دیگری انصراف می‌دهد و خوشبختانه دوستی خوبی میان این دو هست و هیچ نگرانی‌ای برای مردم در این رابطه وجود ندارد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم هست، اما با عملکرد دولت اطمینان داریم که در دور اول کار تمام شود و سبد رای یکی از کاندیدهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی پر شود.

وی پخش ضبط شده مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را توهین به شعور ملت ایران دانست و تاکید کرد: عدم پخش زنده مذاکرات بودار بود و اینکه باید سوالات ارائه شود و سپس سبک و سنگین شود پذیرفته نیست و نباید مردم را‌ نامحرم بدانیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مذاکرات چیزی برای ایران نداشت، خاطرنشان کرد: ارتباط روحانی با اوباما به عنوان یک دشمن به این معنا است که ما برای رهایی از مشکلات دست به هر اقدامی می‌زنیم و این فرد ناقض برجام و مذاکرات بود.در یک دوره زمانی تمامی سفرای خارجی ایران را ترک کردند و مقام معظم رهبری فرمودند هیچ واکنشی نشان ندهید و خودشان باز می‌گردند و اینگونه هم شد به اشتباه خودشان پی بردند.

وی افزود: جبهه مردمی انقلاب اسلامی به‌جای تشکیل گروه‌های ۱+۵ و دیگر اعداد و ارقام که‌ فاقد نتیجه هستند یک گروه مردمی و کارشناسی ۳۰۰ نفره را در ۲۷ قشر تشکیل داده است و برنامه‌های متعددی دارد.

حسینی تصریح کرد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط نیروهای حزب‌اللهی، دانشگاهی، انقلابی، فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره تشکیل شد و هیچ جهت‌دهی‌ای هم درباره رای مردم نداشته است و تنها می‌خواهد آگاه‌سازی لازم را داشته باشد و حرکت این گروه پایدار است و این فعالیت تنها در زمان انتخابات نخواهد بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه قانون اساسی به‌گونه‌ای است که رئیس قوه مجریه باید تعامل و همکاری با روسای قوای مقننه و قضائیه داشته باشد، بیان کرد: محسنی‌اژه‌ای اعلام کرده که پس از گذشت ۴ سال از عمر دولت یازدهم دو نفر از اعضای دولت فهرست دارایی اولیه خود را قبل از فعالیت در دولت ارائه نکردند و در بحث یارانه‌ها مخالف این موضوع بودند و اقدام به حذف یارانه‌ برخی افراد و افزایش عده‌ای محروم کردند تا عوام فریبی ایجاد کند.

حسینی گفت: باید تمامی دلسوزان انقلاب در هر جناح و گروهی که هستند دست‌دردست هم دهند و ایران اسلامی و ملت فهیمش را سربلند کنند.

انتهای پیام/