انتخابات 96
کد خبر : 4034
سه شنبه - 5 اردیبهشت 1396 - 10:12
رحیمی ؛

«جهانگیری» دلیلی برای انصراف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اسحاق جهانگیری دلیلی برای انصراف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ندارد.

«جهانگیری» دلیلی برای انصراف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ندارد

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از تسنیم؛  علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دعوت از اسحاق جهانگیری و حجت‌الاسلام حسن روحانی برای حضور در فراکسیون امید، اظهار داشت: تاکنون درباره دعوت از جهانگیری و حجت‌الاسلام روحانی برای حضور در فراکسیون امید تصمیم‌‌گیری نشده، اما دعوت از آنها هم مطالبه اعضای فراکسیون است و هم حضورشان در فراکسیون می‌تواند موثر باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اخیرا جلسه‌ای با جهانگیری و روحانی مبنی بر اینکه جهانگیری به نفع روحانی کنار برود، برگزار شده؟ گفت: این سوال مهمی است که قطعا آقای جهانگیری به زودی به آن پاسخ می‌دهد، اما بحث جداگانه‌ای در این باره با وی نداشته‌ایم.

رحیمی تصریح کرد: به هر حال کاندیدای اجماعی اصلاح‌طلبان آقای روحانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه آقای روحانی کاندیدای اجماعی اصلاح‌طلبان است، یعنی اینکه اعضای فراکسیون امید از آقای جهانگیری حمایت نمی‌کنند؟ تصریح کرد: بحث حمایت از آقای جهانگیری هم وجود دارد، اما همان طور که گفتم کاندیدای مصوب و اجماعی اصلاح‌طلبان آقای آقای روحانی است.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای جهانگیری برای کاندیدا شدن از اعضای فراکسیون نظرخواهی کرده یا خیر؟ گفت:کاندیدا شدن ایشان تصمیمی بود که خودشان اتخاذ کردند و در این باره با شورای عالی اصلاح‌طلبان هم مشورت کردند و فکر می‌کنم که حضور آقای جهانگیری در تقویت موضع آقای روحانی می‌تواند موثر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا آقای جهانگیری از صحنه انتخابات انصراف می‌دهد یا تا آخر در روند انتخابات باقی می‌ماند؟ تصریح کرد: آقای جهانگیری دلیلی برای انصراف ندارد که بخواهد انصراف دهد.

انتهای‌ پیام/