انتخابات 96
کد خبر : 3895
دوشنبه - 4 اردیبهشت 1396 - 12:25
قالیباف در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "محمد بلباسی":

شهدای مدافع حرم خون جدیدی به جامعه تزریق کردند/ متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسائل اقتصادی نداریم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسائل اقتصادی نداریم و ما به عنوان بچه‌های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم.

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم “محمد بلباسی” اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در مقطع سخت امروز کشور، خون جدیدی به جامعه تزریق کردند. حالا که کشور ثبات، امنیت و آرامش دارد امیدواریم مشکل بخش‌های اقتصادی که موجب دلخوری مردم شده است نیز برطرف شود.

وی گفت: متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسائل اقتصادی نداریم و ما به عنوان بچه‌های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم. امیدواریم با فرهنگ جهاد و شهادت در این عرصه اقتصادی که فشار سنگینی به مردم وارد می‌کند موفق باشیم.

قالیباف ادامه داد: در دولت‌سازی به معنای کار اداری کشور و حوزه اجرایی موفقیت نداشتیم که این تلخی به جامعه ما فشار وارد می کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر روحیات دهه ۶۰ در کشور حاکم شود، نابسامانی ها به سرعت حل می شود چرا که این مشکلات از سو مدیریت و سست بودن در باورها نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/