انتخابات 96
کد خبر : 4003
دوشنبه - 4 اردیبهشت 1396 - 23:21
رئیسی در دیدار با اعضای مرکزی «ستاد مردمی خادم ملت»:

حرکت‌های مردمی و خالصانه کار را به نتیجه می‌رساند

اعضای مرکزی «ستاد مردمی خادم ملت» با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

حرکت‌های مردمی و خالصانه کار را به نتیجه می‌رساند

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با اعضای مرکزی «ستاد مردمی خادم ملت» با تاکید بر اینکه همین حرکت‌های مردمی و خالصانه است که کار را به نتیجه می‌رساند اضافه کرد: مردم علاقمند را که از سراسر کشور مراجعه می‌کنند ساماندهی کنید و هر کسی با هر بضاعتی محترم است.

وی افزود: امروز مطالبات اصلی مردم در حوزه رفع معضل بیکاری و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت انتخاباتی جریان نیروهای انقلاب باید کاملا اخلاقی و با رعایت تقوای جمعی باشد گفت: متاسفانه در سالهای گذشته دروغ، تهمت، افترا، موجب شده تا رقابتهای سیاسی و اجتماعی از آنچه که امام و رهبری می‌خواهند فاصله بگیرد.

میثم خاکباز رئیس ستادهای مردمی خادم ملت نیز در این دیدار با اشاره به استقبال گسترده مردمی جهت راه اندازی ستادهای تبلیغاتی در سراسر کشور گفت: این استقبال‌ هایی که از سوی جوانان و دانشجویان انجام گرفته است موجب شده تا ستادهای مرکزی از موج جریان‌های مردمی عقب بمانند و در همین راستا طرح ۱۰۰۱ ستاد که از سوی ستاد خادم ملت مطرح شد در حال تکمیل است.

وی خطاب به «حجت الاسلام والمسلیمن رییسی» افزود: در واقع مردم به صورت خودجوش پیشتاز در ساماندهی و سازماندهی حمایت از جنابعالی هستند.

خاکباز با اشاره به مطالبات مردم گفت: مردم خواستار آن هستند فردی در راس قوه اجرایی کشور قرار گیرد که ضد فساد، ضد فقر، طرفدار محرومان و مستضعفان باشد و این موارد را امروز مردم در وجود شما یافته اند.

انتهای پیام/