اجتماع شهری
کد خبر : 3992
دوشنبه - 4 اردیبهشت 1396 - 23:01
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی؛

برنامه‌های مسکن، درمان و پزشکی حجاج هفته آینده نهایی شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار نهایی شدن برنامه‌های تامین مسکن، درمان و پزشکی زائران حج تمتع ۹۶ تا هفته آینده شد.

برنامه‌های مسکن، درمان و پزشکی حجاج هفته آینده نهایی شود

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ضمن استماع گزارش رئیس سازمان حج و زیارت درباره تامین مسکن حجاج، خواستار نهایی کردن هرچه سریعتر این برنامه‌ها و اقدامات حوزه درمان و پزشکی در هفته آینده شد.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت کارگروهی تشکیل شد و مسئولیت یافت که نقاط ضعف و قوت آموزش درحوزه حج و زیارت را بررسی و راهکارهای مناسب را برای تصمیم گیری نهایی به این نشست ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین به گزارشهای دریافتی درباره برخی مشکلات زائران در عتبات عالیات اشاره کرد و از رئیس سازمان حج و زیارت و مسئولان حوزه عتبات خواست که در این باره هرچه زودتر چاره اندیشی و برای رفع مشکلات و نگرانیها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان این جلسه برای شرکت در دومین نشست مسئولان و نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام راهی عراق شد.

نشست هم اندیشی اعتاب مقدسه جهان اسلام با هدف بررسی منشور حقوق زائر از روز چهارشنبه در کربلای معلی آغازخواهد شد و مسئولان و نمایندگان اعتاب مقدسه در رابطه با استفاده از ظرفیتهای اعتاب مقدسه به تبادل نظر پرداخته و هیئتهای شرکت کننده در جشنواره ربیع الشهاده حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/