سیاست شهر
کد خبر : 3756
شنبه - 2 اردیبهشت 1396 - 11:27
نوروزی؛

داوطلبان رد صلاحیت شده باید از قانون تبعیت کنند

یک داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: داوطلبان تایید صلاحیت‌ نشده نباید در کشور جنجال به پا کنند.

داوطلبان رد صلاحیت شده باید از قانون تبعیت کنند

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام “حسن نوروزی” نامزد انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوریبا بیان اینکه داوطلبانی که نامشان در میان تایید صلاحیت‌ شدگان نیست نباید در کشور جنجال به پا کنند، گفت: ما تابع نظریات شورای نگهبان هستیم و نظر آنها صواب است.

وی ادامه داد: البته نامزدهایی هم که نسبت به نظر شورای نگهبان اعتراض دارند می‌توانند آن را بر اساس قانون به صورت مکتوب تقدیم کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قطعا قائل به انجام مجادله نیستند زیرا تمام افراد مطرح ثبت نام کننده در این عرصه با هدف خدمت به کشور وارد شده‌اند.

نوروزی با اشاره به اظهارنظر برخی اطرافیان احمدی‌نژاد در فضای مجازی مبنی بر اینکه بعد از رد صلاحیت وی خواهان غوغاسالاری در کشور هستند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران توانایی تحمل بحران را ندارد و خدمت این شخص اعلام می‌کنم شما که هشت سال به این کشور خدمت کردید، تنش و بحران را کاهش دهید زیرا مردم بسیار خوب، صبور و فهیمی داریم و جریحه‌دار کردن قلب آنها کار درستی نیست.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان خاطرنشان کرد: عرصه خدمت‌رسانی تنها چهار سال ریاست جمهوری نیست و می‌توان در زمینه‌های دیگر فعالیت کرد.

انتهای پیام/