شهر ورزش
کد خبر : 3334
یکشنبه - 27 فروردین 1396 - 20:22
شاهرودی:

گفته بودم ۳ هفته زودتر قهرمان می‌شویم/ تمدید ۵ ساله قرارداد برانکو تصمیم خوبی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس،‌ گفت: همانطور که قبلا گفته بودم پرسپولیس ۳ هفته قبل از اتمام لیگ قهرمان می‌شود و این اتفاق هم افتاد.

گفته بودم ۳ هفته زودتر قهرمان می‌شویم/ تمدید ۵ ساله قرارداد برانکو تصمیم خوبی است

به گزارش «شورا نیوز» ، رضا شاهرودی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و کسب مقام قهرمانی گفت: پرسپولیس در فصل جاری بهترین عملکرد را داشت و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد. قهرمانی حق پرسپولیس بود. قبلاً هم گفته بودم پرسپولیس سه هفته قبل از شروع لیگ قهرمان خواهد شد. جا دارد به همه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. به نظر من از تدارکات تیم تا علی‌اکبر طاهری برای کسب این قهرمانی خیلی زحمت کشیدند.

وی در مورد فحاشی به بازیکنان پرسپولیس و هادی نوروزی اظهار داشت: افرادی که چنین فحاشی‌هایی را انجام دادند شخصیت‌های خودشان را به نمایش گذاشتند، باید از این اتفاقات جلوگیری شود. محرومیت هواداران از حضور در یکی دو مسابقه، جریمه ای نیست که بتواند از این رفتارها جلوگیری کند، باید قانون سفت و سختی درنظر بگیرند تا دیگر کسی جرأت نکند چنین رفتارهایی را انجام دهد. فحاشی به کسی که دستش از دنیا کوتاه شده کاری ناپسند است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه برانکو برخلاف اظهارنظرش بعد از دیدار مقابل الریان پنالتی پرسپولیس را به مهدی طارمی داد، گفت: با توجه به اینکه طارمی در کورس کسب آقای گلی با ساسان انصاری رقابت می‌کند، این تصمیم گرفته شد. او پنالتی خود را مقابل ماشین‌سازی به خوبی زد. نباید به خاطر یک پنالتی، چنین برخوردی با این بازیکن انجام شود. طارمی گل‌های زیادی را به ثمر رسانده و قبلاً هم ضربه چیپ زده بود، اما این‌بار شرایط به شکلی رقم خورد که توپ وارد دروازه نشد. او می‌گفت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند موفق شود و امید زیادی به بازی مقابل هلال دارم.

شاهرودی در ادامه در مورد دیدار مقابل الهلال عربستان یادآور شد: به نظر من الهلال از الریان ضعیف‌تر است و می‌توان این تیم را شکست داد. برانکو باید به بازیکنان تأکید کند تا در این بازی با تمام توان به میدان بروند. شکست الهلال دور از دسترس نیست و این اتفاقی نیست که نشدنی باشد.

وی در مورد اینکه آیا قهرمانی در لیگ برتر، انگیزه پرسپولیس را برای لیگ قهرمانان کم نمی‌کند، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این مسئله باعث پایین آمدن انگیزه بازیکنان شود، پرسپولیس باید در لیگ برتر هم کارش را با انگیزه ادامه دهد، چرا که نتایج تیم روی عملکرد سایر تیم‌ها هم تأثیر می‌گذارد. نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر هم باید نتایج خوبی گرفته شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مطرح شدن عقد قرارداد پنج ساله با برانکو ایوانکوویچ گفت: اگر این اتفاق بیفتد تصمیم خوبی گرفته شده، چرا که مربی در این شرایط می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

انتهای پیام/