شهر ورزش
کد خبر : 3256
جمعه - 25 فروردین 1396 - 22:30
5 پدیده به 6 نرسید؛

پدیده ۰ – تراکتور ۱؛ طلسم شکست، تراکتور دوم شد

شاگردان امیر قلعه نویی پس از هفته ها نبردن توانستند تیم آماده ی پدیده را در مشهد شکست دهند تا موقتا به رده دوم جدول صعود کنند.

پدیده ۰ – تراکتور ۱؛ طلسم شکست، تراکتور دوم شد

به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از ورزش سه ، شاگردان امیر قلعه نویی توانستند در مشهد پدیده را پس از ۵ بازی در لیگ برتر شکست دهند. قرمزپوشان تراکتور سازی که نتایج خوبی در لیگ کسب نکرده بودند، در دیدار برابر پدیده در دقایق ابتدایی بازی به گل برتری رسیدند و با همین تک گل نیز سه امتیاز با ارزش از مشهد کسب کردند تا حالا در رده دوم جدول حضور داشته باشند.
هفته بیست و هفتم؛ بیست و پنجم فروردین ۱۳۹۶
ورزشگاه ثامن مشهد، تماشاگر: ۱۳ هزار نفر
داوران: سید مهدی سید علی-سعید علی نژادیان-هادی طوسی-وحید صالحی
اخطار: محمد نوری(۳۸) از تراکتورسازی – میلاد کمندانی(۵۷) از پدیده – هادی محمدی(۶۸) از تراکتورسازی – حسن جعفری(۷۱) از پدیده – محمد ایرانپوریان(۷۳) از تراکتورسازی
پدیده مشهد:
مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمدحسین مرادمند، هارویان، محمدرضا علیمردانی(۵۵ حسین مهربان)، یوسفی، معین عباسیان(۸۶ مرتضی منصوری)، حسن جعفری، میلاد کمندانی(۷۸ یونس شاکری)، فرزاد زامهران.
سرمربی: رضا مهاجری

تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، شهرام گودرزی(۹۰ عارف آغاسی)، علی طاهران، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، مهدی شریفی، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:
طلسم گل نزدن تراکتورسازی دقیقه ۸ بازی برابر پدیده شکست تا شاگردان قلعه نویی با ضربه سر محمدی خیلی زود دروازه پدیده را باز کنند و از حریف خود پیش بیفتند. پس از این گل بازیکنان پدیده حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتوانستند در روزی که اخباری شرایط خوبی نداشت به گل برسند تا در نیمه اول تنها یک گل حاصل شود.
پدیده در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و قرمزهای تبریزی که عقب نشینی کرده بودند، تنها به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. شاگردان مهاجری بارها و بارها در نیمه دوم دروازه پدیده را تهدید کردند اما هیچکدام از این موقعیت ها با بد شانسی و واکنش خوب اخباری به دروازه ی تراکتورسازی راهی پیدا نکرد تا پدیده پس از ۵ برد، برابر تراکتورسازی شکست بخورد.

بهترین بازیکن زمین:
هادی محمدی زننده تنها گل تراکتورسازی در روزی که پدیده سر و پا حمله بود، توانست خط دفاعی تیمش را به خوبی رهبری کند تا ضمن گلزنی برابر تیم حریف، در دفاع نیز نمره قبولی بگیرد و بهترین بازیکن زمین باشد. البته در میان بازیکنان پدیده نیز حسین زامهران نمایش خوبی داشت و بارها دروازه اخباری را تهدید کرد اما نتوانست کار مهمی برای تیم خود انجام دهد.

اتفاق ویژه:
تراکتورسازی پس از هفته های بحرانی در روزی که کرار جاسم، کیانی و آقایی را در اختیار نداشت برابر پدیده ای به پیروزی رسید که در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده بود و پیش از این نیز در مشهد برابر تراکتورسازی شکست نخورده بود. برد به موقع شاگردان قلعه نویی در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ برتر این تیم را موقتا دوم کرد و باعث شد شاگردان قلعه نویی با ریکاوری روحی به موقع نبرد برای رتبه دوم لیگ با استقلال را آغاز کنند.

شرح گل:

۰-۱(تراکتورسازی): سانتر محمد ابراهیمی از سمت راست خط دفاع پدیده روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر هادی محمدی دقیقه ۸ وارد دروازه پدیده شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۸: حرکت خوب ایرانپوریان و یک و دوی او با حاتمی باعث شد این بازیکن فرصت خوبی در محوطه جریمه پدیده داشته باشد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶: ضربه از راه دور معین عباسیان روی ضربه ایستگاهی دروازه اخباری را تهدید نکرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: باز هم پاس در عمق بازیکنان پدیده به مردانی در محوطه جریمه رسید اما ضربه این بازیکن را اخباری مهار کرد.
دقیقه ۴۰: ضربه محسن یوسفی روی ضربه ایستگاهی در دهانه دروازه با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: ضربه از راه دور بازیکن پدیده به سمت دروازه اخباری با واکنش عجیب این دروازه بان همراه شد و به کرنر رفت.
دقیقه ۵۹: ضربه فرزاد حاتمی از داخل محوطه جریمه روی پاس خوب شهرام گودرزی را دروازه بان پدیده به آسانی مهار کرد.
دقیقه ۶۲: حرکت ترکیبی بازیکنان پدیده در داخل محوطه جریمه با ضربه زامهران همراه شد اما با واکنش اخباری توپ راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۸: سانتر کمندانی در تیر دوم به زامهران رسید اما ضربه سر این بازیکن به پشت بازیکن تراکتورسازی برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقیقه ۶۹: حاتمی با یک و دو در موقعیت تک به تک با روشنگر قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب روشنگر وارد دروازه نشد.
دقیقه ۷۸: شوت ناگهانی مهدی شریفی از پشت محوطه جریمه با واکنش روشنگر راهی کرنر شد.
۹۰+۲: بعد از یک رفت و برگشت روی ضربه کرنر هارویان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه تراکتور داشت اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

حواشی:
*غیبت سه بازیکن محروم تراکتورسازی باعث شده تا سرمربی تراکتورسازی به طاهران هافبک جوان خود بازی بدهد.
*با وجود رایگان شدن بازی نزدیک به دو هزار هوادار در ورزشگاه ثامن حاضر شده اند.
*بعد از واکنش عجیب اخباری در دقیقه ۴۱ امیر قلعه نویی از فرزین گروسیان خواست تا خود را برای حضور در زمین مسابقه گرم کند.