دسته‌بندی نشده
کد خبر : 2974
یکشنبه - 20 فروردین 1396 - 13:29

«نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود

با آخرین تنظیم های نیما وارسته؛ «نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود ثمین وطن دوست آلبوم موسیقی «نیاز» را توسط شرکت فرهنگی-هنری «ترنم نی» منتشر و روانه بازار موسیقی می کند. این آلبوم پس از ۱۰ سال از انتشار اولین آلبوم وطن دوست و به پیشنهاد مرحوم نیما وارسته در زمان حیاتش در دست […]

«نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود

با آخرین تنظیم های نیما وارسته؛
«نیاز» ثمین وطن دوست منتشر می شود
ثمین وطن دوست آلبوم موسیقی «نیاز» را توسط شرکت فرهنگی-هنری «ترنم نی» منتشر و روانه بازار موسیقی می کند.
این آلبوم پس از ۱۰ سال از انتشار اولین آلبوم وطن دوست و به پیشنهاد مرحوم نیما وارسته در زمان حیاتش در دست تهیه و تولید قرار گرفت.
«نیاز» با فضاهای زیبای موسیقی الکترونیک و تلفیقی راک همراه است و به عنوان اولین آلبوم سال ۱۳۹۶ در روز ۲۳ فروردین رونمایی و عرضه خواهد شد.
ساخت آلبوم ثمین وطن دوست از سال ۸۹ آغاز شده است و آخرین اثر تنظیمی زنده یاد نیما وارسته نیز در آن حضور دارد.  این آلبوم شامل هشت قطعه موسیقی است که تنظیم دو قطعه آنها را پدرام مرندیز انجام داده است و تایماز اطاعتی نیز تنظیم یکی از قطعات آن را به عهده داشته است. مابقی قطعات توسط مرحوم نیما وارسته صورت گرفته است.
«نفس هات»، «یادگاری»، «نیاز»، «سایه»، «پاییز»، «باور»، «بی احساس» و « از عشق می باشد» عنوان قطعات این آلبوم است.
همچنین بابک ریاحی پور، پدرام مرندیز، مسعود همایونی، همایون نصیری، فیروز ویسانلو، بابک صفرنژاد، نیما وارسته، جابر اطاعتی، تایماز اطاعتی، ماکان حافظی، بهزاد رواقی، آرین کشیشی، امیر میلاد نیکزاد و برخی دیگر از هنرمندان موسیقی به عنوان نوازنده و همکاری در «نیاز» ثمین وطن دوست را یاری کرده اند.
«نیاز» بعداز ۱۰ سال از انتشار «همشهری خوبم» از این هنرمند به عنوان دومین اثر مجاز، توسط شرکت فرهنگی-هنری «ترنم نی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.