دسته‌بندی نشده
کد خبر : 2851
سه شنبه - 15 فروردین 1396 - 17:53

محسن چاوشی در «شهرزاد ۲» با سینا سرلک همخوانی می‌کند

تولید موسیقی‌های با کلام فصل دوم سریال شهرزاد از چند ماهی است که آغاز شده و محسن چاوشی ضمن فعالیت بر روی آلبوم جدیدش، چند قطعه جدید نیز برای سریال شهرزاد می‌سازد. فصل اول سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از پاییز سال ۹۴ تا اردیبهشت ۹۵ توسط شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» در شبکه نمایش خانگی […]

محسن چاوشی در «شهرزاد ۲» با سینا سرلک همخوانی می‌کند

تولید موسیقی‌های با کلام فصل دوم سریال شهرزاد از چند ماهی است که آغاز شده و محسن چاوشی ضمن فعالیت بر روی آلبوم جدیدش، چند قطعه جدید نیز برای سریال شهرزاد می‌سازد.

فصل اول سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از پاییز سال ۹۴ تا اردیبهشت ۹۵ توسط شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد که در همان قسمت‌های نخست همه گیر شد و اکثریت مردم جامعه آن سریال را تماشا کردند.

در فصل اول سریال شهرزاد، ضمن تولید یک سریال خوب با گروهی از عوامل قوی سینما و تلویزیون، محسن چاوشی به عنوان خواننده نقش بسیار پررنگی در دیده شدن سریال داشت. چاوشی برای سریال شهرزاد ۸ قطعه با نام‌های «همخواب»، «به رسم یادگار»، «کجایی»، «شهرزاد»، «افسار»، «ماه پیشونی»، «خداحافظی تلخ» و «دیوونه» خواند که هر کدام به موقع خود هیت شدند. اکنون این خواننده برای ساخت موسیقی با کلام فصل دوم شهرزاد نیز به توافق رسیده و مشغول تولید قطعات جدید این سریال است.

محسن چاوشی که در فصل اول سریال شهرزاد در قطعات پرطرفدار «کجایی» و «افسار» از صدای سینا سرلک به عنوان همخوان استفاده کرده بود، برای فصل جدید این سریال نیز سرلک را برای همخوانی در یک قطعه دعوت کرده که امکان دارد در ادامه به شمار این همکاری اضافه شود.

همچنین احسان نی‌زن نوازنده ویولن که در قطعات «ماه پیشونی» و «خداحافظی تلخ» در فصل اول سریال شهرزاد نوازندگی کرده بود نیز در موسیقی فصل دوم سریال شهرزاد با محسن چاوشی همکاری می‌کند. تا کنون خبری از حضور بهروز صفاریان در این مجموعه نیست، او در فصل اول سریال ۳ قطعه را تنظیم کرد اما پس از انتشار آلبوم «امیر بی‌گزند» همکاری خاصی با محسن چاوشی نداشت.