شهر ورزش
کد خبر : 2643
شنبه - 5 فروردین 1396 - 00:29

تیم والیبال نوجوانان ایران راهی میانمار شد

تیم والیبال پسران نوجوان ایران (زیر ۱۹ سال ) برای حضور در یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دقایقی پیش راهی میانمار شد.

تیم والیبال نوجوانان ایران راهی میانمار شد

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ایرنا ، تیم والیبال پسران نوجوان کشورمان ساعت ۱۲:۳۵ امروز (جمعه ) از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم قطر شد و قرار است پس از یک توقف ۶ ساعته راهی شهر یانگوم میانمار شوند. این نوجوانان از شهر یانگوم با اتوبوس به شهر نایپیداو میزبان رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا سفر می کنند.
مرتضی شریفی ، امیر محمد فلاحت خواه ، امیر حسین توخته ، محمد حسین راستی ،‌مهدی جلوه ، علی طبری ، احسان دانش دوست ، سهیل کمال آبادی ، حسین سلیمان اهری ، محمد رضا حضرت پور ، مهدی جعفروند و محمد رضا طهماسبی ۱۲ بازیکن اعزامی به یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا هستند.
هدایت این تیم بر عهده محمد وکیلی ا ست و غلامرضا مومنی مقدم ، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفر زاده وی را به عنوان مربی در سفر به میانمار همراهی خواهند کرد.
سید علیرضا دریابیگی سرپرست ، رضا نصیری فیزیوتراپ ، مجید عباس خواه ماساژور و محمد امین شاکری آنالیزور تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت های میانمار هستند.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا و انتخابی جهان از هشتم تا شانزدهم فروردین ماه با حضور نمایندگان ۱۲ به میزبان شهر نایپیداو برگزار می شود.
رقابت های مرحله مقدماتی در قالب چهار گروه سه تیمی برگزار می شود و تیم ایران در این مرحله با تیم های کره جنوبی و بنگلادش در گروه دوم رقابت خواهد کرد.
والیبال نوجوانان ایران باهفت قهرمانی در قاره کهن آسیا عنوان پر افتخارترین تیم آسیایی را در کارنامه دارد.
گروه بندی این رقابت ها به شرح زیر است :‌
A : هنگ کنگ ، مالزی و استرالیا
B: ایران ، بنگلادش و کره جنوبی
C :تایلند ،‌سریلانکا و ژاپن
D : قزاقستان ،‌چین و چین تایپه
پیش از این قرار بود نماینده والیبال نوجوانان کشورهای عربستان سعودی و ازبکستان نیز در این رقابت ها حضور یابند اما چند روز پیش این دو تیم انصراف خود را از شرکت در این یازدهمین دوره رقابت های والیبال پسران نوجوان آسیا اعلام کردند.
تیم والیبال پسران ایران روز نخست این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه شده است و سپس نهم و دهم فروردین ماه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت میانمار به ترتیب به مصاف تیم های کره جنوبی و بنگلادش می رود.

انتهای پیام /