سیاست شهر
کد خبر : 2393
سه شنبه - 24 اسفند 1395 - 14:59
مره‌صدق در نطق میان‌دستور:

نتانیاهو مجنون خون آشامی است که سرتاپا در لجنزار جنایت فرو رفته/ ایمان راسخ در مبارزه با صهیونیسم سبب برقراری نظامی توحیدی خواهد شد

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان راسخ همگامی تمامی اقشار ملت موحد ایران در مبارزه با استکبار و صهیونیسم سبب برقراری نظامی توحیدی و عادلانه در تمام منطقه خواهد بود.

نتانیاهو مجنون خون آشامی است که سرتاپا در لجنزار جنایت فرو رفته/ ایمان راسخ در مبارزه با صهیونیسم سبب برقراری نظامی توحیدی خواهد شد

به گزارش «شورا نیوز»، به نقل از خبرگزاری فارس، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۲۴ اسفند ۹۵) خود با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص ایران، اظهار داشت: اظهارات اخیر نخست‌وزیر نژادپرست اسرائیل برای اینجانب تعجب‌آور نیست. از مجنون خون آشامی که سرتاپا در لجنزار جنایت فرو رفته و همواره نقشی به جز مسموم کردن فضا و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و اشغال ظالمانه زمین‌های مردم مظلوم فلسطین نداشته‌، انتظاری به جز یاوه سرایی داشتن بیهوده است.

وی افزود:‌ نتانیاهو نه تنها نماینده یهودیان جهان نیست که یکی از بزرگترین دشمنان فرهنگ و هویت یهودی است. ظالمی که با سوءاستفاده ارزش‌های دینی در پی کشتار و اشغال است و نژادپرستی را ایدئولوژی خود می‌داند هیچگاه نمی‌تواند سخنگوی آئینی باشد که اساسی‌ترین شعار آن این است که: همنوعیت را مثل خودت دوست بدار.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ بروز تفکرات فاشیستی و نژادپرستانه در اندیشه‌های سران حکومت اشغال‌گر و ضد مردمی اسرائیل دهه‌ها است که اسباب بی‌آبرویی آنان را فراهم کرده و دیر زمانی است که یهودیان آزاده جهان انزجار خود از رفتار و سخنان این جرثومه فساد را بیان می‌کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه از آنجایی که فضای رسانه‌های بین‌المللی در حاکمیت استکبار و صهیونیست‌ جنایتکار است ندای آزادیخواهانه موحدان جهان معمولا در سطح جهان انعکاس چندانی نمی‌یابد. ملت‌های مستقل و آزاده نظیر ملت موحد ایران در چنین شرایطی وظیفه دارند که سخنگوی تمامی موحدان حق‌طلب جهان باشند.

مره صدق در ادامه عنوان کرد:‌ ایرانیان کلیمی سابقه تاریخی همزیستی پیروان ادیان توحیدی در ایران را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده‌اند و ایمان راسخ دارند که آنتی‌سمیتیزم و دیگر اشکال نژادپرستی هیچگاه در فرهنگ بالنده ملت ایران نقشی نداشته است. بلکه ملت شریف ایران با تساهل و مدارا الگوی مناسبی برای آزادی‌‌های دینی و تعامل شهروندان موحد بوده‌اند.

«در طول تاریخ از زمان رهایی یهودیان از اسارت بابل توسط ایرانیان در دوران قرون وسطی و زمانی که دادگاه‌های تفتیش عقاید بر علیه یهودیان احکام ضدانسانی را صادر می‌کردند و در طی جنگ جهانی دوم و نسل‌کشی آلمان نایز ملت شریف و موحد ایران همواره حامی یهودیان بوده‌اند.»

وی در بخش دیگری از نطق خود بیان کرد:‌ از سوی دیگر ایرانیان یهودی به عنوان شهروندان این سرزمین توحیدی همواره تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت فرهنگ و دفاع از این سرزمین به کار برده‌اند. حضور فعال ایرانیان کلیمی در جریان انقلاب مشروطه، مبارزات مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی حضور دلاورانه جوانان کلیمی در دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۱۵ شهید در دفاع از میهن اجدادی بخشی از تلاش‌های ایرانیان کلیمی در انجام وظیفه شهروندی است.

به گفته مره‌صدق یاوه‌سرایی نژادپرست و جنایتکاری نظیر نخست‌وزیر باید حکومت اشغالگر هیچگونه اثری در اعتقاد راسخ یهودیان آزاده در مورد توانمندی‌ها و عملکرد توحیدی ملت شریف ایران نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: ایمان راسخ همگامی تمامی اقشار ملت موحد ایران در مبارزه با استکبار و صهیونیسم سبب برقراری نظامی توحیدی و عادلانه در تمام منطقه خواهد بود و تمامی آزادگان جهان با پیروزی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، پدر معنوی موحدان عالم هر روز گام‌های بلندتری در مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی برخواهند داشت.

انتهای پیام/