استان ها » تهران » در شهر
کد خبر : 2371
سه شنبه - 24 اسفند 1395 - 13:36
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران

طرح موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تنها به اعتماد مردم به مسئولان لطمه زد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به رد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در صحن علنی مجلس گفت: از ابتدای طرح این موضوع بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس دهم تاکید داشتند که مطرح کردن چنین موضوعی تنها با اهداف سیاسی بوده و این اتفاق جای تاسف دارد.

طرح موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تنها به اعتماد مردم به مسئولان لطمه زد

به گزارش «شورا نیوز»، ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با شهرنوشت، با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از نهادهای مختلف حق مسلم مجلسی هاست اما درخصوص شهرداری این وظیفه برعهده شورای شهر گذاشته شده است، تصریح کرد: وقتی نمایندگان پرسشگر حتی تلاش نکردند یک جلسه تخصصی با نمایندگان مردم در شورای شهر بگذارند، پیگیری این پرونده از شکل تخصصی خارج شد.

وی با اشاره به اینکه سخنگوی کمیسیون عمران صبح امروز در صحن علنی در گزارشی اعلام کرد که شهرداری تهران از ابتدای طرح این موضوع همکاری های لازم را انجام داده است، خاطرنشان کرد: بی شک انجام تحقیق و تفحص ها منجر به شفاف سازی می شود، اما گشوده شدن این پرونده در آستانه انتخابات بیشتر شکل و شمایل مچ گیری جناح مخالف شهردار تهران را داشت و به نوعی بی اعتمادی به شورای شهر تهران بود.

قناعتی یاداوری کرد: شورای شهر بر اساس نص صریح قانون نهاد نظارتی بر عملکرد شهرداری تهران است. موضوع مهمی که در نگاه نمایندگان پرسشگر تحقیق و تفحص مغفول ماند و منجر به حاشیه سازی هایی شد که تنها به اعتماد مردم به مسئولان شان لطمه زد.

 

انتهای پیام/