دسته‌بندی نشده
کد خبر : 2213
دوشنبه - 23 اسفند 1395 - 13:42

چترو رویاها گروه کروم و حیرت زده شدن حضار درکنسرتشان!

گروه کروم که پیش از این با انتشار دو قطعه پل و بیمار حامیان زیادی را برای خود پیدا کرده  یک روز پس از انتشار آلبوم خود به نام “چتر رویاها” در پردیس چارسو طی دوسانس به روی صحنه رفت. پس از اینکه اعضای گروه سرجای خود قرار گرفتند محمد شریعت کیبوردیست گروه  با یک […]

چترو رویاها گروه کروم و حیرت زده شدن  حضار درکنسرتشان!

گروه کروم که پیش از این با انتشار دو قطعه پل و بیمار حامیان زیادی را برای خود پیدا کرده  یک روز پس از انتشار آلبوم خود به نام “چتر رویاها” در پردیس چارسو طی دوسانس به روی صحنه رفت.

پس از اینکه اعضای گروه سرجای خود قرار گرفتند محمد شریعت کیبوردیست گروه  با یک قطعه یک دقیقه ای بدون کلام به عنوان مقدمه، کنسرت را آغاز کرد و سپس پدرام نیک نفس با چتر رویاها به روی صحنه آمد وبه اجرای  قطعات چشم براه، حس تازه، موریانه آفتاب ،بیمار، با تو ممکن نیست، پل یه لحظه، فریاد ،تا برگشتی و doobie brothers که طرفداران زیادی داشت پرداخت و حضار را به وجد آورد .

به راستی می توان از پدرام نیک نفس به عنوان استاد مدیریت صحنه یاد کرد نقطه عطفی که نقطه ضعف جمع کثیری از استار های این روزهای موسیقی است.

اما کروم تنها پدرام نیک نفس را به مخاطبان موسیقی نشناسانده  بلکه  در کنار وی نوازندگانی هم چون محمد شریعت (کیبورد و سینتی سایزر)  ، حسین مرحبا ( درامرز ) ، آرش طهماسبی ( گیتار بیس )و احسان وحیدی نیا (گیتار الکتریک ) که از پدیده های جدید دنیا  نوازندگی هستند را نیز  معرفی کرده است.

پیام سلطان زاده مدیراجرایی  این کنسرت می گوید : موفقیت  چشمگیری  بود  که  بتوانیم  فقط  با  دو تک آهنگ تا این حد موفق ظاهر بشویم

و دوسانس باهیجان  و پر  استقبال  را  در پردیس چارسو  پشت سر  بگذاریم

این هنوز آغاز راه گروه کروم است  و به شخصه برای این گروه  برنامه ریزی  های زیادی  در سر  دارم

و از الان به شما  قول  خواهم  داد  کروم جزوی از ۳ گروه برتر  ایران  خواهد شد .

همنین

از مهمانان این کنسرت می توان به استاد شجاع پور ،مهندس حسابی فرزند زنده یاد پروفسور حسابی ، فرزاد فخرالدینی ،میلاد زنده نام،  نیما جوان ، علیرضا تهرانی ، علیرضا طباطبایی  و… اشاره کرد .

عکس  ها  از نگاه سجاد احمدی مجد و فاطیما زهرایی