سیاست شهر
کد خبر : 2125
چهارشنبه - 18 اسفند 1395 - 19:17
یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بیانات رهبری:

رفتار مسئولان نباید القاء کننده احساس ضعف به دشمن باشد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «نباید همچون ۳۸ ساله گذشته احساس ضعف به دشمن نشان داد» گفت: مسئولان باید در آینده طوری رفتار کنند که دشمن احساس نکند که ما دچار ضعف شده‌ایم. البته با وجود رهبری مقام معظم رهبری هیچگاه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

رفتار مسئولان نباید القاء کننده احساس ضعف به دشمن باشد

به گزارش “شورا نیوز” شهروز برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران راهیان نور و تاکید ایشان بر پرهیز از نشان دادن احساس ضعف به دشمن گفت: ما هیچگاه در طول ۳۸ سال گذشته نسبت به دشمن احساس ضعف نشان نداده‌ایم و در آینده نیز رفتار مسئولان باید به گونه‌ای باشد که چنین موضوعی به دشمن القاء نشود. کما اینکه تا زمانی که پیرو ولایت هستیم هیچگاه نظام با مشکل مواجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با رصد کلیه مسائل و تسلط کامل، همواره بیاناتی مطرح می‌کنند که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب فرصت هرگونه برنامه‌ریزی دشمن علیه ایران را می‌گیرد.

برزگر با تاکید بر اینکه «ایران هیچگاه در طول تاریخ آغازگر جنگ نبود» گفت: البته هیچگاه ایران سلطه را قبول نکرده و با این موضوع مبارزه کرده است، چون یک ایرانی تهدید را نمی‌پذیرد و برایش عزت ایران بسیار اهمیت دارد. شاید در داخل، گروه‌ها و جریان‌های فکری با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند اما ما همواره در سیاست خارجی و پایبندی بر آرمان‌های انقلاب با یکدیگر متحد بوده و خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد آمریکا و دشمنانمان خدشه‌ای در اتحاد بین مسئولان و مردم ایجاد کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در طول ۳۸ سال گذشته و حضور آنها در مقاطع حساس همچون انتخابات گفت: مردم با حضورشان نشان دادند که در پایبندی از خاک و نظام حاضرند جان خود را فدا کنند که نمونه بارز آن را می‌توان در ۸ سال جنگ تحمیلی دید. البته شاید برخی در داخل کشور برای توجیه کارهایشان صحبت از این کنند که ممکن است جنگ شود که همین آقایان باید بدانند مردم ایران علی رغم تحمل یکسری سختی‌ها از نظر اقتصادی، ترسی از جنگ برای دفاع از ناموس، وطن و نظامشان ندارند.

برزگر در پایان تاکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر بنیه دفاعی قدرتمندتر از گذشته است، لذا به دشمنانمان توصیه می‌کنیم حداقل بخاطر حفظ آسایش کشورشان از سر دوستی و احترام متقابل با ایران و ایرانی برخورد کنند.

انتهای پیام/