شهر ورزش
کد خبر : 1860
سه شنبه - 17 اسفند 1395 - 14:32
طارمی تنها یک گام تا صدر

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم

پس از برگزاری بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر، مهاجم سرخ پوشان توانست با گلزنی در دیدار این تیم خود را به صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ نزدیک کند. ​​​​​​​

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ورزش سه ، دو مهاجم در بازی های هفته ای که گذشت موفق شدند با عملکرد خوب خود، به صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ نزدیک شدند، این در حالیست که صدرنشین این جدول در بازی هفته اخیر موفق به بهبود آمار خود نشد.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر همراه “ورزش سه” باشید:

اول – ساسان انصاری، فولادخوزستان – ۱۸ امتیاز
مهاجم اول فولادی ها که با درخشش خود در بازی های این تیم توانست رتبه اهوازی ها را در جدول رده بندی بهبود ببخشد و خود را به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برساند در بازی هفته اخیر این تیم برابر صبا موفق نشد کاری را از پیش ببرد تا کماکان با ۱۳ گل زده، ۲ پاس گل و کسب ۳ پنالتی در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ قرار بگیرد.

دوم – مهدی طارمی، پرسپولیس – ۱۵.۵ امتیاز
مهاجم اول پرسپولیسی ها علاوه بر درخشش در دیدار آسیایی این تیم در بازی برابر نفت نیز توانست گل زیبایی را به ثمر برساند. طارمی با گل زیبای خود در بازی اخیر موفق شد تعداد گل های زده خود را به عدد ۱۲ برساند و تنها یک گام تا آقای گلی فاصله داشته باشد، او ۱ بار برای تیمش گلسازی کرده و ۳ پنالتی نیز به دست آورده که ۲ گل برای یاران برانکو همراه داشته است.

سوم – حسن بیت سعید، استقلال خوزستان – ۱۳ امتیاز
گلزن خوزستانی ها در ادامه بازی های خوب فصل قبل در بازی های لیگ شانزدهم نیز توانسته به خوبی از پس وظایف خود بربیاید، او در دیدار اخیر برابر ماشین سازان نیز موفق شد گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند. بیت سعید علاوه بر ۹ گلی که در بازی های استقلال به ثمر رسانده ۴ بار نیز توانسته گلسازی کند.

سوم – کاوه رضایی، استقلال تهران – ۱۳ امتیاز
مهاجم اصلی منصوریان یکی از بازیکنان موثر این مربی در لیگ شانزدهم بود، رضایی که بازی هفته اخیر موفق نشد از پس مدافعان سیاه جامگان بربیاد از مهاجمانی بوده که هم در گلزنی و هم در گلسازی برای تیمش موثر بوده، کاوه تاکنون ۷ بار برای استقلالی ها گلزنی کرده و ۶ بار نیز با پاس های خود برای تیمش گل به همراه آورده است.

سوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی – ۱۳ امتیاز
مدافع تراکتوری ها یکی از معدود مدافعانی است که توانسته با تاثیرگذاری خود در بازی های تراکتورسازان در این جدول به صدر صعود کند، کاپیتان دوم تبریزی ها تاکنون ۶ بار توانسته برای تیمش گلزنی کند و با ۶ بار گلسازی نیز یکی ازبهترین گلسازان لقب بگیرد، ایرانپوریان ۱ بار نیز برای تیمش پنالتی گرفته است.

چهارم – محمد قاضی، نفت تهران – ۱۱.۵ امتیاز
مهاجم نفتی ها که امید اصلی دایی برای گلزنی در بازی برابر پرسپولیس محسوب می شد در این بازی موفق نشد کاری از پیش ببرد تا کماکان با آمار قبلی خود در رده چهارم بگیرد، قاضی که ۹ بار موفق شده برای نفتی ها گلزنی کند در رده چهارم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد، قاضی ۲ نیز با پاس های خود باعث گلزنی دیگر همبازیان خود شده و ۱ بار نیز توانسته یک ضربه پنالتی به دست بیاورد.

پنجم – گادوین منشا، پیکان – ۱۱ امتیاز
یکی از زهردارترین گلزنان لیگ شانزدهم پس از حضور در تیم پیکان موفق شده برای این تیم بدرخشد و در بازی های مختلفی باعث کسب امتیاز شود، او اکنون با ۱۰ گل زده در رده سوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد، منشا تاکنون ۱ بار نیز موفق شده برای یاران جلالی گلسازی کند.

پنجم – ایمان مبعلی، نفت تهران – ۱۱ امتیاز
مهندس نفتی ها که با بدشانسی ناکام ترین بازیکن لیگ در هفته بیست و سوم لقب گرفت و نتوانست بیشتر از پنج دقیقه برای تیمش به میدان برود عنوان بهترین گلساز لیگ را در فصل فعلی یدک می کشد، مبعلی تاکنون ۸ بار موفق شده با پاس های بی نقص خود برای نفتی ها گل به همراه بیاورد ضمن اینکه وی ۳ بار نیز برای یاران دایی گلزنی کرده است.

انتخاب ویژه – محسن یوسفی، پدیده
هافبک باسابقه مشهدی ها در بازی این هفته تیمش در دقیقه نه پا به میدان گذاشت و زمینه ساز پیروزی تیمش شد، یوسفی در بازی برابر گسترش فولاد یک گل دیدنی به ثمر رساند و یک پاس گل بی نقص نیز مهیا کرد.

انتخاب ویژه – رضا میرزایی، سپاهان
هافبک سپاهانی ها در دیدار حساس برابر ذوب آهن تاثیرگذارترین بازی طلایی پوشان بود، او با پاس خوب خود گل اول این تیم و با به دست آوردن پنالتی گل دوم سپاهانی ها را سبب شد.

توضیح ۱
به دلیل اینکه امتیازدهی این مطلب بر اساس گل ها و پاس گل ها انجام می شود، بازیکنانی که در سیستم هجومی تیم ها به کار گرفته می شوند حضور بیشتری در جدول مربوط به ارزشمندترین بازیکنان دارند.

توضیح ۲
بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل، یک امتیاز دریافت می کنند، هر بازیکنی که پنالتی به دست می آورد در صورت گل شدن ضربه موردنظر یک امتیاز و در صورت گل نشدن آن نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

انتهای پیام/