استان ها » در شهر » سیاست شهر » قم
کد خبر : 1794
دوشنبه - 16 اسفند 1395 - 12:00
شهر قم؛

قم در حال تبدیل شدن به یک شهر آلوده می باشد

در دیدار حسن بختیاری رئیس شورای شهر قم با معصومه ابتکار به بررسی محیط زیست قم پرداختند.

قم در حال تبدیل شدن به یک شهر آلوده می باشد

به گزارش «شورانیوز» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، حسن بختیاری رئیس این شورا در نشستی با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست و فعالان حوزه محیط زیست استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به رابطه مناسب مسئولین مدیریت شهری و سازمان محیط زیست استان اظهار داشت: بین مجموعه مدیریت شهری و سازمان محیط زیست رابطه تنگاتنگ و خوبی برقرار است و باید این ارتباط بیشتر و گسترده تر شود.
وی ادامه داد: با توجه به سابقه خانم ابتکار در مجموعه مدیریت شهری، حضور ایشان در دولت می تواند در زمینه حفاظت از محیط زیست بسیار تاثیرگذار باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضروت هماهنگی و همکاری در مسائل شهری و محیط زیست گفت: نمی توان در یک شهر با مدیریت چندگانه، معضلات زیست محیطی را برطرف کرد.بختیاری خاطرنشان کرد: انتظار می رود در قالب برنامه های سالیانه، ما شاهد توجه بیشتر به مباحث زیست محیطی کلانشهرها باشیم.
بختیاری افزود: کمربند فضای سبز قم امروز مغفول می باشد و این تنها از عهده مدیریت شهری هم برنمی آید و سایر بخش ها و نهادها و … باید وارد شوند.
رئیس شورای اسلامی استان قم با ابراز نگرانی از افزایش آلودگی در کلانشهر قم اظهار داشت: شهر قم متاسفانه در حال تبدیل شدن یک شهر آلوده می باشد که یکی از راه های کنترل، توزیع بنزین های یورو چهار است.